دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۵۷
کد مطلب : 62089
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم خبر داد

انجام 26 عملیات آتش‌نشانی در یازدهمین روز فروردین

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 26 عملیات آتش‌نشانی در یازدهمین روز فروردین خبر داد.
انجام 26 عملیات آتش‌نشانی در یازدهمین روز فروردین
انجام 26 عملیات آتش‌نشانی در یازدهمین روز فروردین
به گزارش قم نیوز عباس جعفری امروز با اشاره به انجام 20 عملیات آتش‌نشانی در روز 9 فروردین اظهار کرد: این عملیات‌ها شامل 11 اطفای حریق، 6 عملیات ایمن سازی و سه عملیات نجات بود.

وی همچنین به انجام 35 عملیات آتش‌نشانی در روز 10 فروردین اشاره کرد و گفت: عملیات‌های روز دهم فروردین شامل 12 اطفای حریق، 14 عملیات ایمن سازی و 9 عملیات نجات بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عملیات‌های انجام شده در روز 11 فروردین را مورد توجه قرار داد و افزود: در این روز نیز 26 عملیات شامل 12 اطفای حریق، 11 عملیات ایمن سازی و سه عملیات نجات انجام شد.

وی گفت: گیر کردن شخص داخل چاه یکی از عملیات‌های سازمان بود که با اعزام تیم نجات آتش نشانی، امدادرسانی و خارج کردن فرد صورت گرفت.

جعفری افزود: همچنین خودرویی در جاده قدیم قم تهران واژگون و منجر به مصدوم شدن دو نفر از سرنشینان شد که با اعزام نیروهای عملیاتی محل ایمن سازی و مصدومین توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مسوولیت‌های سازمان آتش‌نشانی در نوروز خدمات رسانی به زائرین در استراحت‌گاه‌های شهری بوده است افزود: در طول ایام نوروز از 27 اسفند نیروهای سازمان آتش‌نشانی در استراحت‌گاه‌های شهر استقرار داشته و نظارت بر روند ایمنی اسکان اضطراری زائرین داشتند.

جعفری با تاکید بر اینکه خوشبختانه امسال کمترین مشکل در روند تامین ایمنی اسکان اضطراری زائرین به وجود آمده است گفت: امسال با استقرار مستمر نیروهای سازمان تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا کمترین خطر برای زائرین و مسافرین نوروزی ایجاد شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceo78p.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما