دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : 62091
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه چهار قم خبر داد

آماده سازی بوستان علوی برای حضور مردم در روز طبیعت

قم نيوز : شهردار منطقه چهار قم از آماده سازی بوستان علوی برای حضور مردم در روز طبیعت خبر داد.
آماده سازی بوستان علوی برای حضور مردم در روز طبیعت
آماده سازی بوستان علوی برای حضور مردم در روز طبیعت
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر امروز با بیان اینکه در روز طبیعت بوستان علوی در منطقه چهار یکی از مقاصد اصلی حضور مردم است اظهار کرد: در همین راستا در روزهای اخیر اقداماتی ویژه برای آماده سازی این بوستان برای استقبال از مردم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای آماده سازی بوستان‌های منطقه چهار برای روز طبیعت گفت: آماده باش کلیه نیروهای امانی و پیمانی در روز طبیعت، برقراری ایستگاه توزیع هزار کیلو چوب، برقراری ایستگاه توزیع هزار کیلوگرم زغال و نظافت مستمر سرویس های بهداشی از جمله اقدامات و تدابیر اندیشیده شده است.

شهردار منطقه چهار قم به کاشت گل و آماده سازی فضای کمپینگ علوی جهت اسکان مسافران اشاره کرد و گفت: ایجاد ایستگاه تحویل سبزه و ماهی، برقراری سفره هفت سین در درب بوستان و... نیز در آستانه روز طبیعت انجام شده است.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ طبیعت برای استفاده عموم مردم خاطرنشان کرد: از عموم مردم درخواست داریم که در این روز با توجه به توزیع کیسه‌های زباله و بسته‌های فرهنگی نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها و تفکیک آنها اهتمام داشته باشند تا بتوانیم فضایی مطلوب در شهر برای بهره‌مندی تمام مردم را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchzvn-.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما