دوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : 62105
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

ساماندهی مطلوب اسکان زائرین در استراحت‌گاه‌های شهر قم

قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری امسال برنامه‌های خوبی برای ساماندهی اسکان زائرین در استراحت‌گاه‌های شهر اجرا کرد.
ساماندهی مطلوب اسکان زائرین در استراحت‌گاه‌های شهر قم
ساماندهی مطلوب اسکان زائرین در استراحت‌گاه‌های شهر قم
به گزارش قم نیوز محسن محرری ظهر امروز در حاشیه بازدید از بوستان های شهر، با بیان اینکه در بازدید‌های صورت گرفته از روند خدمات‌رسانی نوروزی شهرداری شاهد تمهیدات ویژه مدیریت شهری بودیم اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته شاهد توسعه خدمات به لحاظ کمی و کیفی بودیم و در افزایش کمپینگ‌ها اقداماتی گسترده صورت گرفته است.

وی با اشاره به پراکندگی اسکان زائرین در سال‌های گذشته در شهر قم افزود: خوشبختانه امسال شهرداری به طور قابل قبولی کمپ‌های اسکان را ساماندهی کرده و مدیریت خوبی بر اسکان اضطراری شهر داشت.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه امسال از نظر ایمنی و رفاهی امکانات خوبی در استراحت‌گاه‌های زائرین ایجاد شده بود تصریح کرد: آمار حضور مردم در این بوستان‌ها نشان‌دهنده استقبال ویژه از امکانات شهری است.

وی با اشاره به وضعیت بوستان‌های شهر در روز طبیعت گفت: بیش از 2 هزار نفر از نیروهای فضای سبز و خدمات شهری در آمادگی کامل در حال ارائه خدمات به شهروندان و زائرین هستند و خدمات خوبی از جمله توزیع کیسه‌های زباله، جمع‌آوری سبزه، توزیع زغال و چوب و... ارائه شد.

محرری با اشاره به حمایت شورا از شهرداری برای توسعه امکانات شهر قم برای افزایش ماندگاری زائر در این شهر تصریح کرد: خوشبختانه پروژه‌های زیادی از جمله شهربازی بزرگ شهر، باغ پرندگان، تله کابین، تله سیژ و... در شهر در حال اجرا است تا در آینده شاهد حضور و ماندگاری زائرین بیشتری در قم باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkf09.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما