سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 62126
منبع : خبرگزاری مهر

وضعیت مبهم نمایندگان قم در لیگ‌های فوتسال کشور

قم نيوز : همزمان با آغاز سال ۹۷، وضعیت مبهم نمایندگان قم در لیگ‌های برتر و دسته اول فوتسال ایران دغدغه‌ای جدی برای علاقمندان به فوتسال در قم است.
وضعیت مبهم نمایندگان قم در لیگ‌های فوتسال کشور
وضعیت مبهم نمایندگان قم در لیگ‌های فوتسال کشور
به گزارش قم نیوز در سال ۹۶ سقوط تیم فوتسال هیئت فوتبال قم به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور کام فوتسال دوستان قمی را تلخ کرد تا عمر ۲ تیمه بودن قم در لیگ برتر فوتسال تنها یک سال باشد.

در شرایطی که سال ۹۷ آغاز شده و فوتسال قم بیش از هر زمان دیگری نیازمند تدبیر و رهایی از تصمیمات غیر مسئولانه است اهالی فوتسال نگران وضعیت تیم‌های قمی حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول هستند و آینده این تیم‌ها را در ماه‌های آینده هشدار دهنده می‌بینند.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم که در سال ۹۶ نماینده شایسته‌ای برای فوتسال قم در لیگ برتر بود در اسفندماه سال گذشته به دنبال فروش امتیاز خود بود تا از این طریق بدهی خود به بازیکنان و کادر خود را پرداخت کند و این موضوع می‌تواند برای فوتسال قم زنگ خطری جدی باشد.

به عبارت دیگر، تنها نماینده قم در لیگ برتر فوتسال برای ادامه کار در لیگ ۹۷ نیاز به حمایت مالی جدی و مشخصی دارد که با توجه به نبود حامی مالی و اسپانسر توانمند در استان قم برای حمایت از این تیم، آینده آتلیه طهران با ابهامات زیادی مواجه است.

تیم هیئت فوتبال قم نیز که به دسته اول سقوط کرده برای بازسازی نیاز به حمایت دارد و واضح است که این تیم نیز با دست خالی و بدون همراهی و مساعدت و از همه مهم‌تر، بودجه کافی برای انجام برنامه‌ها، شانسی برای بازگشت به لیگ برتر و یا حتی حضوری موفق و آبرومند در لیگ یک ندارد.

رابطه بین ورزش و بخش خصوصی یا حامیان مالی در استان قم به سردی گراییده و این رابطه سرد و تا حدود زیادی تخریب شده، زیان‌های خود را در تنها ماندن نمایندگان ورزش قم در لیگ‌های سطح بالای کشوری نشان می‌دهد.

بر اساس یک سنت نامیمون، امور مربوط به تیم‌های ورزشی قم همواره به روزها و هفته‌های منتهی به شروع رقابت‌ها سپرده می‌شود اما مسئولان باید از همین امروز و در شرایطی که فرصت کافی برای جذب حمایت‌ها دارند وارد عرصه شوند و نه تیم‌های فوتسال قم در لیگ برتر و دسته اول و نه سایر نمایندگان ورزش قم نباید رها شوند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcg3q93.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما