سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 62143
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
وزیر اسبق لبنان:

عربستان می خواهد پارلمان لبنان مجری توطئه های او باشد

حضور صهیونیست ها در منطقه متزلزل شده است
قم نيوز : زاهر الخطیب گفت: حساب ها در منطقه تغییر کرده و آن پروژه اسرائیل بزرگ و کوچکی که در سر استعمارگران بود، اکنون به جایی رسیده که صهیونیست ها خود را پشت دیوار پنهان کرده اند و جرت حمله به مقاومت را ندارند.
عربستان می خواهد پارلمان لبنان مجری توطئه های او باشد/ حضور صهیونیست ها در منطقه متزلزل شده است
عربستان می خواهد پارلمان لبنان مجری توطئه های او باشد/ حضور صهیونیست ها در منطقه متزلزل شده است
به گزارش قم نیوز زاهر الخطیب دبیرکل انجمن کاریابی و نماینده پارلمان و وزیر اسبق لبنان به اظهارات محمد بن سلمان ولی عهد عربستان درباره رابطه با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت: این اظهارات نشان می دهد که عربستان برای توسعه روابط خود با رژیم صهیونیستی مشکلی ندارد و البته منظور من از عربستان حاکمان آن هستند نه مردم عربستان.

وی افزود: هیچ رفتاری از سوی عربستان نمی تواند مایه شگفتی ما بشود، زیرا حاکمان عربستان از همان آمریکایی دستور می گیرند که رژیم صهیونیستی کودک دست پرورده آنها است و عربستان هم نمی تواند خارج از چارچوب مورد نظر آمریکا گام بردارد و منافع آمریکا اقتضا می کند که رژیم صهیونیستی در منطقه باشد، گرچه این روزها اسرائیل برای ادامه حضور خود در منطقه با چالش بزرگی روبرو شده و به دنبال راه چاره ای برای خروج از بحران است.

الخطیب ادامه داد: وجود صهیونیست ها در منطقه متزلزل شده و از این رو سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله نیز به این بحران اشاره و تاکید کرد حساب ها در منطقه تغییر کرده و آن پروژه اسرائیل بزرگ و کوچکی که در سر استعمارگران بود اکنون به جایی رسیده که صهیونیست ها خود را پشت دیوار پنهان کرده اند و جرت حمله به مقاومت را ندارند و به جای آن مقاومت به برکت خون شهدای خود توانسته امنیت و ثبات را برای لبنان به ارمغان بیاورد و افسانه شکست ناپذیر بودن اسرائیل را برای همیشه باطل کرد.

وی درباره نقش عربستان در انتخابات پارلمان لبنان نیز گفت: عربستان می خواهد پارلمان لبنان مطیع دستورات سعودی ها باشد تا بتواند توطئه های خود را در لبنان پیاده کند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfmydv.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما