سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : 62144
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته سي‌ام ليگ آزادگان صورت مي‌گيرد

استاد دانشگاه قاضي مصاف صبا و نساجي / شانزدهمين ميزباني در فصل كابوس‌

قم نيوز : تيم قضاوت كننده ديدار تيم‌هاي صباي قم و نساجي مازندران از هفته سي‌ام رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور معرفي شد.
استاد دانشگاه قاضي مصاف صبا و نساجي / شانزدهمين ميزباني در فصل كابوس‌
استاد دانشگاه قاضي مصاف صبا و نساجي / شانزدهمين ميزباني در فصل كابوس‌
به گزارش قم نیوز در حالی که فوتبال قم یک سال کابوس‌وار را با تداوم ناکامی‌های صبای قم در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تجربه می‌کند، اما فوتبال مازندران امیدوار است با صعود نساجی به لیگ برتر روند پیشرفت‌های خود را ادامه بدهد.

این در حالی است که فوتبال مازندران با داشتن دو تیم خونه به خونه بابل و نساجی مازندران در بالای جدول رده‌بندی فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران دارای شانس کسب دو سهمیه صعود به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران یعنی لیگ برتر است اما قم سرمایه بزرگ خود یعنی صبا را از دست داده است.

تیم صبای قم در حال حاضر با کسب 12 امتیاز از 87 امتیاز توزیع شده تا پایان هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، در رتبه نازل هفدهم جای دارد و چه بسا با تداوم باخت‌های سریالی خود به رتبه هجدهم جدول نیز سقوط کند و سقوطی غم‌انگیز برای فوتبال قم به لیگ دسته دوم داشته باشد.

این تیم در هفته سیزدهم از دور برگشت فصل جاری لیگ آزادگان در قم میزبان و پذیرای تیم نساجی مازندران است، دیداری که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان از ساعت 16:15 دقیقه عصر روز چهارشنبه پانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم برگزار می‌شود، در حالی که این بازی شانزدهمین مسابقه خانگی صبای قم در لیگ امسال است.

به همین منظور اسامی داوران قضاوت کننده در بازی‌های هفته سی‌ام لیگ آزادگان از سوی دپارتمان داوری معرفی شدند، در حالی که قضاوت بازی تیم‌های صبای قم و نساجی مازندران را علی بای با کمک محسن بابایی، مرتضی سلمان‌نژاد و مجید محمدی بر عهده دارد و ناظر این دیدار محمد امیری خواهد بود.

داور مسابقه صبای قم و نساجی مازندران فعالیت حرفه‌ای در عرصه داوری را از سال 1384 با دریافت مدرک درجه سه آغاز کرده و در سال 1390 به درجه ملی رسیده است، ضمن اینکه این داور تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی پیگیری کرده و هم اکنون استاد دانشگاه است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtq93.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما