سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : 62156
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته سي‌ام ليگ آزادگان صورت مي‌گيرد

داوران فوتبال قم قاضي جدال رقباي اراكي و تهراني ليگ آزادگان

قم نيوز : مسوول كميته داوران هیأت فوتبال استان قم از انتخاب داوران قمي براي قضاوت بازي حساس رقباي تهراني و اراكي ليگ آزادگان خبر داد.
داوران فوتبال قم قاضي جدال رقباي اراكي و تهراني ليگ آزادگان
داوران فوتبال قم قاضي جدال رقباي اراكي و تهراني ليگ آزادگان
به گزارش قم نيوز حسین چراغیان امروز اظهار کرد: فصل 97 – 1396 رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران در تمام رده‌های سنی در حالی به پایان خود نزدیک می‌شود که بخش داوری فوتبال قم سال بسیار خوبی را با درخشش داوران خود سپری کرد.

وی ادامه داد: داوران قم در رشته‌های فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال در تمام رده‌ها قضاوت‌های بسیاری در سال 1396 در سطح باشگاه‌های کشور انجام دادند و اتفاق مهم این بود که ما در تمام لیگ‌ها اعم از برتر، دسته اول، دسته دوم، دسته سوم و لیگ‌های پایه نظیر نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید داوران پرکاری داشتیم.

مسوول کمیته داوران هیأت فوتبال استان قم افزود: این هفته بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور هفته سیزدهم از دور برگشت خود را پیش‌رو دارد و بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، تیمی از داوران موفق فوتبال قم قضاوت یکی از بازی‌های مهم را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: روز چهارشنبه پانزدهم فروردین‌ماه همزمان 9 بازی بین 18 تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال ایران برگزار می‌شود و در حالی که صبای قم در خانه میزبان تیم نساجی مازندران یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است، اما داوران فوتبال قم برای قضاوت راهی اراک می‌شوند.

چراغیان عنوان کرد: در دیدار تیم‌های آلومینیوم سازی اراک و راه‌آهن تهران که تیم‌های نیمه پائین جدول رده‌بندی این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران هستند، حسین زمانی به عنوان داور، محمدعلی پورمتقی و موسی مه‌آبادی به عنوان کمک و سعید باهنر به عنوان داور ذخیره از سوی کمیته داوران در تیم قضاوت کننده این بازی قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه نظارت این بازی در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک بر عهده فرشید افشار است.

وی در پایان اظهار کرد: این هفته دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز در راه است و داوران فوتبال قم نیز قضاوت‌های مهمی پیش‌رو دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmvem.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما