چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 62161
منبع : خبرگزاری مهر
سرمربی تیم صبای قم :

برای بازی با نساجی مازندران فقط ۱۳ بازیکن داریم

قم نيوز : سرمربی تیم صبای قم با بیان این که برای بازی با نساجی مازندران فقط ۱۳ بازیکن داریم گفت: به بازی‌های باقی مانده به چشم بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم.
برای بازی با نساجی مازندران فقط ۱۳ بازیکن داریم
برای بازی با نساجی مازندران فقط ۱۳ بازیکن داریم
به گزارش قم نیوز مسعود راشکی اظهار داشت: با جواد نکونام یک سال کار کردم و وی از دوستان من است و نمی‌خواهم برابر نکونام و تیمش به آسانی بازنده باشم اما داشته‌های صبا مشخص است و ما ۱۳ بازیکن برای بازی با نساجی مازندران داریم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در بازی‌های باقی مانده از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا شاید این بازیکنان جوان به نوعی دیده شوند و حداقل به این بازیکنان جوان کمک شود که تجارب جدیدی کسب کنند زیرا صبا سقوط کرده و نتیجه در بازی‌های باقی مانده به ویژه با شرایط کنونی اهمیتی برای صبا ندارد.

سرمربی موقت صبا گفت: اگر قرار است سال آینده قم در لیگ دسته دوم کشور تیمی داشته باشد این جوان‌ها فصل آینده می‌توانند به آن تیم کمک کنند و حداقل با جذب تعدادی بازیکن باکیفیت غیر بومی شرایط را برای تشکیل تیمی قدرتمند از قم در لیگ ۲ فراهم کنیم.

راشکی در پاسخ به این که چرا یک بار از صبا رفته و اکنون دوباره برگشته است تأکید کرد: در آن زمان هنوز هم می‌شد صبا را نجات داد. با چند بازیکن مطرح و درجه یک صحبت کرده بودیم که به تیم اضافه شوند اما زمانی که وارد کار شدیم دیدیم که وضعیت صبا به مراتب بدتر از چیزی است که تصور می‌کردیم و امکان ادامه کار برای ما وجود نداشت.

سرمربی صبای قم بیان داشت: هیچ حمایتی از سوی استان قم از صبا وجود نداشت و اگر ما هم می‌ماندیم نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم و به همین دلیل من عطای نیمکت را به لقایش بخشیدم. به دنبال نشستن بر روی نیمکت صبا نبودم و فکر می‌کنم این را ثابت کردم.

وی عنوان کرد: بازی با اکسین البرز یک اتفاق بود البته تیم ما بسیار جوان است. ما در ۵ بازی باقی مانده در لیگ یک باید با تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بازی کنیم و می‌خواهیم از آبروی فوتبال قم هم دفاع کنیم. به بازی‌های باقی مانده به چشم بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcfyydv.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما