چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : 62170
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست هیأت بدن‌سازي و پرورش اندام استان قم خبر داد

اعزام ورزشكاران به مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور

قم نيوز : سرپرست هیأت بدن‌سازي و پرورش اندام استان قم از اعزام ورزشكاران قم به چهار رده سني مسابقات پرس سينه با لوازم قهرماني باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
اعزام ورزشكاران به مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور
اعزام ورزشكاران به مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز محمد جعفری امروز اظهار کرد: مسابقات پرس سینه با لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از 18 تا 21 اردیبهشت ماه به انجام می‌رسد و ورزشکاران قم نیز در رده‌های مختلف برای کسب عنوان‌های برتر با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها طبق قوانین فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام و کمیته پاورلیفتینگ و پرس سینه ایران به انجام می‌رسد و تیم‌ها در سطح باشگاهی برای کسب مقام‌های برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند، در حالی که هر استان باید با معرفی هیأت خود تیم اعزام کند.

سرپرست هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم افزود: کنگره فنی مسابقات روز هجدهم اردیبهشت ماه از ساعت 21 با حضور مسوولان برگزاری رقابت‌ها در جمع مربیان یا سرپرست تیم‌‌های شرکت کننده تشکیل می‌شود و در رده سنی نوجوانان متولدین سال‌های 1379 تا 1383 امکان حضور در این رقابت‌ها را دارند.

وی یاد آور شد: رقابت‌های پرس سینه با لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در رده سنی جوانان ویژه متولدین سال‌های 1374 تا 1378 برنامه‌ریزی شده است و پیشکسوتان حاضر در این پیکارها در چهار گروه سنی برای کسب مقام‌های اول تا سوم تلاش می‌کنند.

جعفری خاطرنشان کرد: مستر یک رده سنی پیشکسوتان ویژه متولدین سا‌ل‌های 1348 تا 1347، مستر دو برای متولدین سا‌های 1338 تا 1347، مستر سه مخصوص متولدین سال‌های 1328 تا 1337 و مستر چهار ویژه ورزشکاران بالای 70 سال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کنگره فنی تمام رده‌های سنی روز هجدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و ورزشکاران شرکت کننده از روز نوزدهم اردیبهشت برای به دست آوردن مقام‌های برتر اوزان منهای 52، 56، 60، 5/67، 75، 5/82، 90، 100، 110، 125، 140 و به اضافه 140 کیلوگرم وارد میدان رقابت می‌شوند.

سرپرست هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم در ادامه با بیان اینکه دسته وزنی منهای 53 کیلوگرم ویژه ورزشکاران رده‌های سنی نوجوانان و جوانان است، ابراز کرد: ورزشکاران قم همواره در پیکارهای پرس سینه با لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور عملکرد خوبی داشته‌اند و قطعا در رده‌های سنی مختلف این دوره نیز مدعی رتبه‌های برتر هستند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcfxydv.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما