چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 62179
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
معاون شهردار قم خبر داد

اختصاص 20 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه هزار هکتاری کوه خضر

قم نيوز : معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از اختصاص 20 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه هزار هکتاری کوه خضر خبر داد.
اختصاص 20 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه هزار هکتاری کوه خضر
اختصاص 20 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه هزار هکتاری کوه خضر
به گزارش قم نیوز سیدامیر سامع در دیدار مدیران شهری با آیت‌الله اعرافی امام جمعه قم، با بیان اینکه اجرای بوستان هزار هکتاری زائر در مجموعه کوهستانی کوه خضر از میدان مفید تا کوه خضر و دوبرادران را در دستور کار داریم اظهار کرد: این محدوده 6 پروژه بزرگ دارد که عمده آنها در حال اجرا است تا بتوانیم خدماتی که مردم نیاز دارند با محوریت خانواده، گردشگری، محیط زیست و فرهنگی به مردم ارائه کنیم.

وی افزود: البته این پروژه در طی چند سال باید اجرایی شود که امسال 20 میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده که بخشی از آن در بوستان کوثر و باغ پرندگان در آستانه تکمیل است.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه پروژه به صورت پارک کوهستانی دیده شده تا بتوانیم کمترین آسیب را به شرایط طبیعی محدوده وارد کنیم خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخشی از این پروژه‌ها شامل توسعه فضای سبز در حال اجرا است.

وی در ادامه با بیان اینکه از 23 قبرستان شهر، دفن در 12 قبرستان ممنوع شده که هنوز در 11 مورد آنها دفن صورت می‌گیرد گفت: این امر مورد اعتراض مردم نیز هست و شهرداری در این زمینه نمی‌تواند اقدامی انجام دهد.

سامع افزود: یکی از برنامه‌های شهرداری اجرای پروژه آرامستان دارالسلام بوده که در شورای برنامه‌ریزی استان متوقف شده و اگر این اتفاق رخ بدهد شرایط دفن در شهر بهبود خواهد یافت و مردم دسترسی بهتری به آرامستان‌ها خواهند داشت.
https://qomnews.ir/vdceoz8p.jh8wfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما