چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 62189
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت دو و میدانی قم در گفتگو با مهر:

دو و میدانی کاران قم به عضویت تیم ملی نوجوانان در می‌آیند

قم نيوز : رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با تمجید از عملکرد دو و میدانی کاران قمی در رکوردگیری استعدادهای پایه کشور گفت: دو و میدانی کاران قم به عضویت تیم ملی نوجوانان در می‌آیند.
دو و میدانی کاران قم به عضویت تیم ملی نوجوانان در می‌آیند
دو و میدانی کاران قم به عضویت تیم ملی نوجوانان در می‌آیند
به گزارش قم نیوز علی رضایی داشت: عملکرد درخشان دو و میدانی کاران قمی در رقابت‌های دو و میدانی استعدادیابی پایه کشور سبب شده شانس دو و میدانی قم برای در اختیار داشتن چند سهمیه در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند.

وی افزود: رشد فزاینده آمار ورزشکاران مدال آور استان قم در رشته دو و میدانی در رویدادهای مختلف کشوری سبب شده استان قم در سطح کشور در این رشته دارای جایگاهی ویژه باشد و آینده دو و میدانی کشور در برخی از مواد به ورزشکاران قمی وابسته است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در رقابت‌های رکوردگیری دو و میدانی برترین‌های نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشور دو و میدانی کاران قمی حضوری موفق داشتند و توانستند در ۴ ماده عنوان نخست را از آن خود کنند.

رضایی بیان داشت: در این رقابت رکورد گیری ۹۰ دو و میدانی کار از نقاط مختلف کشور شرکت کردند و در مواد پرش با نیزه، پرتاب وزنه، ۲۰۰ متر و ۱۱۰ متر با مانع، عناوین برتر و عنوان نخست به نمایندگان استان قم اختصاص یافت.

وی عنوان کرد: در ۱۱۰ متر بامانع علی کشاورز با ثبت زمان ۱۴.۸۴ ثانیه اول شد و در ۲۰۰ مترعلی قاسم بابایی با زمان  ۲۲.۱۵ ثانیه عنوان نخست را ازآن خود کرد و در پرش با نیزه سیدعلی حسینی با عبور از مانع ۳.۹۰ متر بالاتر از سایر رقبای خود قرار گرفت و محمدتقی مهرعلی در پرتاب چکش رده سنی جوانان با رکورد ۱۶.۲۵ متر گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربود و در صدر ایستاد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: طبق اعلام کمیته رده‌های پایه فدراسیون دو و میدانی، این دوره از مسابقات با هدف ارزیایی عملکرد برترین‌های نوجوانان و جوانان دختر و پسر کشور و همچنین اردونشینان حاضر در اردوی تدارکاتی پیگیری شد و پس از بررسی نتایج، فهرست دعوت شدگان به تیم ملی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcf1ydv.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما