چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 62196
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس مجلس شوراي اسلامي:

دستاوردهاي خوبي در ورزش قم حاصل شده است

قم نيوز : رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال 1396 به گونه‌اي بوده که دستاوردهاي خوبي حاصل شده است.
دستاوردهاي خوبي در ورزش قم حاصل شده است
دستاوردهاي خوبي در ورزش قم حاصل شده است
به گزارش قم نیوز در پانزدهمین روز فروردین‌ماه دفتر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی میزبان مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی بود و مدیران اداره کل ورزش و جوانان نیز به منظور ارائه گزارشی از وضعیت ورزش قم با رئیس خانه ملت دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حسن عابدی مدیر کل، حسین رضایی معاون توسعه منابع و پشتیبانی، روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش و جمعی از پیشکسوتان ورزش قم نیز حضور داشتند و از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی ورزشی گزارشی ارائه شد.

بعد از گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در ورزش و جوانان استان قم توسط مدیر کل ورزش و جوانان، دکتر لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس شورای در سخنانی اظهار کرد: عملکرد اداره کل ورزش و جوانان قم در سال 1396 به گونه‌ای بوده که دستاوردهای خوبی حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد:  اداره کل ورزش و جوانان استان قم در راستای اجرای دستورالعمل‌های دولت در واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی و همچنین بهره‌گیری از مواد قانونی این موضوع بسیار خوب عمل کرده است و این گونه اقدامات بسیار خوب است.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcd9f09.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما