پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 62251
منبع : خبرگزاری فارس
از هجدهم فروردين‌ماه صورت مي‌گيرد

آماده‌سازي ملي‌پوش قم براي اعزام به پاراتكواندو قهرماني آسيا

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از آغاز آماده‌سازي پاراتكواندوكار قم براي اعزام به پيكارهاي قهرماني آسيا خبر داد.
آماده‌سازي ملي‌پوش قم براي اعزام به پاراتكواندو قهرماني آسيا
آماده‌سازي ملي‌پوش قم براي اعزام به پاراتكواندو قهرماني آسيا
به گزارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: هر رشته‌ای که پیشوند آن عنوان پارا دارد متعلق به فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و هیات‌های استانی این فدراسیون است، بنابراین پاراتکواندو نیز یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیأت ما به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: محمدرضا شعبانی ورزشکار بسیار خوب و توانمند این رشته که پیش از این نیز با توجه به درخشش در مسابقات کشوری سابقه عضویت در ترکیب تیم‌ ملی اعزامی کشورمان به رقابت‌های مختلف بین‌المللی و آسیایی را داشته، اکنون نماینده قم در تیم ملی محسوب می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن پاراتکواندو، اردوی جدید تیم ملی پاراتکواندو برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور پرقدرت در پیکارهای آسیایی 2018 از روز شنبه هجدهم فروردین ماه آغاز خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به درخشش محمدرضا شعبانی نماینده قم در تیم ملی، افزود: اردوی آماده‌سازی تیم ملی پاراتکواندو کشورمان به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران برگزار می‌شود و شعبانی در وزن 42 کیلوگرم این اردو تمرین خواهد کرد.

پیروزمنش عنوان کرد: اردوی جدید تیم ملی ‌پاراتکواندو با حضور 10 ملی‌پوش از هجدهم فروردین ماه تا اوایل خرداد در جریان خواهد بود تا این تیم برای تکرار موفقیتی که اخیرا در پیکارهای آزاد آفریقا به دست آورد در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف حریفان برود.

وی افزود: شعبانی یکی از اعضای تیم ملی اعزامی ایران به پیکارهای آزاد 2018 آفریقا نیز بود، رقابت‌هایی که در آن نماینده قم با ایستادن روی سکوی دوم موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره شد تا نخستین مدال برون‌مرزی ورزش قم در سال 1397 حاصل درخشش این ورزشکار ارزنده باشد، ضمن اینکه شعبانی یکی از شانس‌های اصلی ورزش قم برای به دست آوردن سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو نیز محسوب می‌شود و سعی ما حمایت ویژه از این ورزشکار پرتوان است.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcfy0dv.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما