پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 62260
منبع : خبرگزاری فارس
لاریجانی تاکید کرد

تسریع در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم

قم نيوز : رئیس مجلس شورای اسلامی بر پیگیری و تسریع در احداث پروژه مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم در سال 97 تاکید کرد.
تسریع در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم
تسریع در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم
به گزارش قم نیوز علی لاریجانی در دیدار نوروزی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم اظهار کرد: تکمیل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم نیازمند همکاری دستگاه‌های مربوطه و تعامل همه جانبه آن دستگاه‌ها با مجموعه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان است.

 وی همچنین قول مساعد داد در آینده نزدیک از روند ساخت و تکمیل این پروژه بازدید کند و در مسیر تسریع در تکمیل آن، رایزنی‌هایی با مسؤولان امر داشته باشد.

احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در این دیدار با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت عمرانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم، به برکات افتتاح این طرح اشاره و ابراز کرد: امیدواریم با افتتاح هرچه سریعتر آن، گام‌های موثری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادت و پایمردی شهدا به نسل جوان برداشته شود.

مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم سال 91 کلنگ زنی شده و قرار است در نیمه دوم سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfx0dv.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما