پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 62262
منبع : خبرگزاری فارس
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي مطرح کرد

راه اندازی یک خانه بهداشت به ازای هر 3 هزار نفر

قم نيوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه پایگاه‌های بهداشت به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم راه‌اندازی شده است گفت: اکنون به ازای هر 3 هزار نفر یک خانه بهداشت وجود دارد.
راه اندازی یک خانه بهداشت به ازای هر 3 هزار نفر
راه اندازی یک خانه بهداشت به ازای هر 3 هزار نفر
به گزارش قم نیوز سیدحسن قاضی زاده ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: لازم است در مسیر استانداردهای پزشکی تلاش شود که افتتاح بیمارستان 174 تخت خوابی شهدا واقع در نیروگاه یکی از اقدامات مثبت بود که در راستای خدمت به مردم این منطقه انجام شد.

 وی خاطرنشان کرد: بیمارستان 220 تخت خوابی آیت‌الله خوانساری از دیگر پروژه‌های در دستور کار است که امیدواریم تا پیش از پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه پایگاه‌های بهداشت به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم راه‌اندازی شده است گفت: اکنون به ازای هر 3 هزار نفر یک خانه بهداشت وجود دارد.

وی با اشاره به اجرا و پیشرفت طرح تحول سلامت گفت: این طرح شامل 11 میلیون نفر از حاشیه‌نشینان شهری است. از دیگر اقدامات می‌توان به راه‌اندازی 5 هزار خانه بهداشت در روستاها و توزیع 12 هزار متخصص در مراکز درمانی سطح کشور اشاره کرد.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: با وجود اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان و پیشرفت استفاده از اورژانس هوایی هنوز با استانداردهای جهانی فاصله دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن ابراز نارضایتی از فعالیت مراکزی با عنوان طب اسلامی در کشور گفت: برخی افراد در این مراکز با استفاده عناوین مقدس به طب اسلامی ورود پیدا می‌کنند و به سوء استفاده می‌پردازند که خطراتی به همراه دارد و نباید اجازه داد از اعتقادات دینی مردم سوء استفاده شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchiin-.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما