پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 62273
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم خبر داد

فراخوان برترين بانوان قم براي حضور موفق در كونگ‌فو قهرماني كشور

قم نيوز : رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از فراخوان تيم‌هاي كونگ‌فو بانوان قم براي كسب آمادگي حضور موفق در مسابقات قهرماني كشور خبر داد.
فراخوان برترين بانوان قم براي حضور موفق در كونگ‌فو قهرماني كشور
فراخوان برترين بانوان قم براي حضور موفق در كونگ‌فو قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز اظهار کرد: با اطلاع‌رسانی به تمامی بانوان کونگ‌فوکار استان قم، برای استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های بانوان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی به منظور حفظ آمادگی تیم بانوان با هدف شرکت در مسابقات کشوری برگزار برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور از تمامی مربیان فعال در بخش بانوان هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی دعوت شده تا به همراه هنرجویان مستعد خود برای تشکیل تیم‌های رده‌های سنی مختلف نظیر نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در تمرین تیم منتخب استان قم حضور یابند.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با بیان اینکه این تمرینات روزهای جمعه هر هفته از ساعت 15 تا 17 در باشگاه ورزشی علمدار منطقه زاویه قم برگزار می‌شود، افزود: ما نه تنها در بخش بانوان بلکه در تمامی بخش‌های زیر مجموعه هیأت در سال جدید به دنبال پیشرفت هستیم.

وی با اشاره به در نظر گرفتن برنامه‌های متنوع در سال جدید، عنوان کمرد: تقویم ورزشی سال 1397 هیأت را به معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم ارائه کرده‌ایم و در آن برنامه‌های متنوعی برای تحول در کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم پیش‌بینی شده است.

عباسی عنوان کرد: فعالیت ما در بخش‌های همگانی، قهرمانی، فرهنگی و آموزشی شامل برگزاری منظم مسابقات استانی، تشکیل اردوی تیم‌های منتخب هیات، اعزام به رقابت‌های مختلف کشوری، استعدادیابی، برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری، استاژهای فنی و چندین برنامه دیگر در تقویم سال جدید گنجانده شده است و امیدوارم با همدلی مجموعه هیأت یک سال بسیار خوب را در تمام عرصه‌ها تجربه کنیم.

وی در پایان بر لزوم دریافت کارت جدید بیمه ورزشی سال 1397 توسط اعضای این هیأت و ورزشکاران کونگ‌فو تاکید کرد و افزود: تمام مخاطبین کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم اعم از ورزشکاران، داوران و مربیان عزیز در جریان هستند که فعالیت‌های مربوط به کونگ‌فو اعم از شرکت در کلاس‌های داوری و مربیگری، استاژها، کارگاه‌ها، آزمون‌ها،مسابقات و کلاس‌های آموزشی صرفا با کارت بیمه ورزشی به نام فدراسیون کونگ فو صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjt8em.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما