جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۴
کد مطلب : 62282
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته 31 ليگ آزادگان انجام مي‌شود

جدال صباي قم با مس رفسنجان

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم در هفته 31 رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور در ميهماني تيم مس رفسنجان به ميدان خواهد رفت.
جدال صباي قم با مس رفسنجان
جدال صباي قم با مس رفسنجان
به گزارش قم نیوز در حالی که فوتبال ایران در آستانه جام جهانی 2018 روسیه باید پرونده فصل 97 – 1396 رقابت‌های باشگاهی خود را تا دهه اول اردیبهشت ماه ببندد، هم لیگ برتر و هم لیگ دسته اول فوتبال ایران در اوج حساسیت پیگیری می‌شود.

در لیگ برتر فوتبال که قهرمانی پرسپولیس قطعی شده، چهار تیم در رقابت برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا به جدال خود ادامه می‌دهند و در لیگ دسته او فوتبال ایران چهار تیم در بالای جدول رده‌بندی بخت صعود به لیگ برتر هستند و در پائین جدول به غیر از صبای قم و راه‌آهن تهران که به لیگ دسته دوم سقوط کرده‌اند، ماشین‌سازی تبریز و ایرانجوان بوشهر برای فرار از سومین گزینه سقوط تلاش می‌کنند.

تیم صبای قم در حال حاضر با کسب 12 امتیاز از 90 امتیاز توزیع شده تا پایان هفته سی‌ام فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور رتبه هفدهم جدول را در اختیار دارد و در چهار هفته پایانی این رقابت‌ها، برابر تیم‌های بالا و پائین جدول به میدان می‌رود.

این تیم در هفته چهاردهم از دور برگشت فصل جاری لیگ آزادگان در میهمانی تیم مس رفسنجان به میدان خواهد رفت، دیداری که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان از ساعت 16:30 دقیقه عصر روز سه‌شنبه 21 فروردین ماه در ورزشگاه اختصاص مس برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که پانزدهمین بازی خارج از خانه این فصل نماینده فوتبال قم در لیگ دسته اول جام آزادگان است.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ آزادگان هم اکنون مس رفسنجان با هدایت علی سامره دارای 9 برد، 13 تساوی، هشت باخت، 26 گل زده، 25 گل خورده، تفاضل گل مثبت یک و رتبه دهم جدول رده‌بندی است و در بازی نیم‌فصل نخست در ورزشگاه یادگار امام قم با دو گل صبا را شکست داده است، به همین منظور بازی برگشت برای بازیکنان جوان و جویای نام صبای قم به سرمربیگری مسعود راشکی جنبه انتقامی و البته حالت تشریفاتی دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcj88em.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما