جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب : 62283
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد

ركوردگيري دختران دووميداني‌كار در قم / مربيان دووميداني قم در تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت دووميداني استان قم گفت: مسابقات رکوردگیری براي انتخاب تیم ‌اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان کشور در قم برگزار مي‌شود.
ركوردگيري دختران دووميداني‌كار در قم / مربيان دووميداني قم در تيم ملي
ركوردگيري دختران دووميداني‌كار در قم / مربيان دووميداني قم در تيم ملي
به گزارش قم نیوز علی رضایی اظهار کرد: با تلاش‌های بسیار خوبی که بخش بانوان هیأت دوومیدانی در بخش همگانی، انجام برنامه‌های آموزشی و استعدادیابی و حوزه ورزش قهرمانی انجام داده، خوشبختانه دختران مستعد و توانمندی در دوومیدانی قم داریم.

وی تصریح کرد: با توجه به کارهای بسیار خوبی که از رده‌های سنی پایه صورت گرفته، اکنون دختران دوومیدانی‌کار قم در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان آماده حضور موفق در مسابقات کشوری سال 1397 هستند و مطمئنم روند پیشرفت ما در بخش بانوان امسال چشمگیرتر خواهد بود.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: به همین منظور مسابقات رکوردگیری به منظور انتخاب تیم ‌اعزامی هیأت قم به مسابقات قهرمانی دختران کشور در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان روز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه در مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: به تمامی مربیان و ورزشکاران فعال دوومیدانی قم در بخش بانوان اطلاع‌رسانی شده که غیر از این رکوردگیری دیگر هیچ انتخابی دیگری نخواهیم داشت، بنابراین کسانی که تمایل به حضور در رکوردگیری دارند حتما در تاریخ مورد نظر در پیست حضور داشته باشند.

رضایی خاطرنشان کرد: از روز شانزدهم فروردین ماه فعالیت رسمی هیأت دوومیدانی قم آغاز شده و تمامی ورزشکاران، مربیان و علاقمندان به دوومیدانی هم در بخش قهرمانی و هم در قسمت همگانی امکان بهره‌برداری از پیست دوومیدانی دو مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) و شهید جعفر حیدریان قم را دارند.

وی بر لزوم پیگیری موضوع بیمه ورزشی تاکید کرد و افزود: تمام ورزشکاران زیر مجموعه این هیأت ملزم به ارائه کارت بیمه ورزشی سال ۹۷ خود هستند، با توجه به یکسان‌سازی بیمه‌های ورزشی توسط هیأت دوومیدانی، حتی در صورت داشتن اعتبار کارت قبلی، عزیزان ملزم به تعویض کارت در سال جدید هستند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم در پایان از انتخاب محسن‌ ربانی چهره نامدار دوومیدانی کشور و قم به عنوان مربی تیم ملی خبر داد و افزود: در کنار وی که دارنده تنها طلای تاریخ دوومیدانی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا است، علی رضایی، محمدرضا اسحاقی و رضا محمدزاده دیگر مربیان قم نیز حضور دارند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaeuni.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما