جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : 62287
منبع : خبرگزاری فارس

مزار شهدای گمنام کهک غرق در گمنامی و تاریکی

قم نيوز : شهدای گمنام کهک همانند اسمشان همچنان گمنام هستند به حدی که در سایه بی‌توجهی حتی یک لامپ نیز بر سر مزار این دو شهید عزیز روشن نیست و مزار این شهدا در نوروز ۹۷ در تاریکی و خاموشی مطلق بود.
مزار شهدای گمنام کهک غرق در گمنامی و تاریکی
مزار شهدای گمنام کهک غرق در گمنامی و تاریکی
به گزارش قم نیوز اسفند ماه سال ۱۳۹۴ مردم شهر کهک میزبان دو شهید گمنام بودند، شهدایی که با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد و همچنان پس از گذشت بیش از ۲ سال از تشیع این شهدا، در تمام ایام سال و مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی توسط مردم در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

متاسفانه در طول این مدت تنها مسئله‌ای که تغییر نکرده است، بی‌توجهی و بی‌تفاوتی مسؤولان نسبت به مزار این دو شهید گمنام است  و زمانی که برای زیارت به گلزار شهدای گمنام کهک می‌رویم، و قبور مطهر شهدای گمنام را می‌بینیم، متوجه غفلت مسؤولان و غربت شهدا می‌شویم.

در طول این دو سال نبود امکانات و کمبود‌ها بارها به مسؤولان گوشزد شده است اما متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است و اکنون پس از گذشت بیش از ۲ سال از حضور شهدای گمنام وعده‌های مسؤولان محقق نشده است.

 

*بازهم کابل ها سرقت شد

شهدای گمنام کهک همانند اسمشان گمنام هستند و گذشت بیش از یک ماه از سرقت کابل‌های برق از مزار این دو شهید، کابل‌های جدید برق نصب نشده است و در سایه بی‌توجهی مسؤولان حتی یک لامپ نیز بر سر مزار این شهدا روشن نیست و متاسفانه مزار این دو شهید گمنام در نوروز ۹۷ در تاریکی و خاموشی مطلق بود.

 

*پیگیری بی نتیجه در تماس با شهردار کهک

متاسفانه برای زائران شهدای گمنام کهک حتی ابتدایی‌ترین امکانات رفاهی در نظر گرفته نشده است. بدون تردید با اندکی تأمل در قبور مطهر این دو شهید، متوجه غریبانه بودن آن‌ها می‌شویم. متاسفانه عدم وجود سیستم روشنایی در این مکان مقدس موجب مشکلات بسیار زیادی شده است که مسؤولان نیز از آن آگاه هستند و با وجود اینکه مسؤولان منطقه قول نصب کابل برق و تأمین روشنایی مزار این دو شهید را داده بود اما متاسفانه تا کنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است و حتی تماس‌ها و پیگیری‌های مکرر خبرنگار فارس با شهردار کهک برای پیگیری موضوع بی‌نتیجه بود.

بدون تردید خدمت به شهدا وظیفه همگانی است و همه مسؤولان در قبال ایثار و فداکاری‌هایی شهدا وظیفه دارند و حداقل انتظار می‌رود تمام مسؤولان برای ادای دین به این شهدای عزیز وارد عمل شوند و کمبود‌ها و کاستی‌ها را برطرف کنند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcefw8p.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما