پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 623
دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم:

5 بانوی قمی به تیم ملی جوجیتسو دعوت شدند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از دعوت پنج بانوی رزمی‌کار قمی به تیم ملی جوجیتسو خبر داد.
5 بانوی قمی به تیم ملی جوجیتسو دعوت شدند
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی امروز در قم اظهار کرد: بعد از موفقیت‌های ارزنده‌ای که بانوان رزمی‌کار قم در مسابقات جوجیتسو قهرمانی کشور به دست آوردند، اکنون نفرات شاخص این رشته به تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع پیکارهای جوجیتسو قهرمانی کشور در بخش بانوان، به نوعی انتخابی تیم ملی برای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان بود و به همین خاطر چهره‌های مطرحی از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور یافته بودند.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به درخشش بانوان رزمی‌کار قمی در کسب مدال‌های رنگارنگ از پیکارهای قهرمانی کشور، افزود: در پایان رویا کمیجانی، پریسا حیدری و خدیجه رضایی در گروه جوانان و ندا شهشهانی و زهرا مختاری در بخش بزرگسالان موفق به کسب مدال طلا و راهیابی به تیم ملی شدند.

وی اضافه کرد: در مسابقات انتخابی و قهرمانی جوجیتسو بانوان کشور دو تیم کامل در دو رده سنی از قم به میدان رفت که ۱۲ عضو این تیم موفق شدند با کسب نشان‌های طلا و نقره و برنز بخش مبارزه موجب قهرمانی تیم بانوان قم شوند.

رشیدی عنوان کرد: پیکارهای قهرمانی جوجیتسو بانوان کشورمان که با هدف شناخت برترین‌ها برای دعوت به اردوی آماده‌سازی این تیم به منظور شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شد، با قهرمانی تیم قم به کار خود پایان داد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به حضور رزمی‌کاران ۱۵ استان در این دوره افزود: بانوان شرکت‌کننده در پیکارهای قهرمانی جوجیتسو بانوان کشور در شهر مقدس قم در مجموع هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند که بر این اساس مسابقات این دوره در اوزان منهای ۴۹، ۵۵، ۶۲، ۷۰ و به اضافه ۷۰ کیلوگرم به انجام رسید.

وی ادامه داد: در بخش کاتای این دوره از مسابقات و در پایان رقابت جوجیتسوکاران شرکت کننده، تیم کاتای بانوان استان قم در رده سنی بزرگسالان با ترکیب ندا شهشهانی و سمانه سلیمانی بعد از اصفهان و تهران در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم رده سنی جوانان بعد از تیم بانوان اصفهان در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه تیم دوم قم در رده سنی جوانان یعنی تیم بسیج قم مقام سوم تیمی رشته کاتا را از آن خود کرد.

رشیدی خاطرنشان کرد: پایان پیکارهای مبارزه مسابقات قهرمانی و انتخابی جوجیتسو بانوان قهرمانی کشور در حالی با قرار گرفتن تیم بانوان قم در جایگاه نخست همراه بود که بعد از تیم بانوان قم، تیم‌های بانوان استان‌های اصفهان، یزد و سیستان‌وبلوچستان دوم و سوم مشترک شدند.

وی عنوان کرد:‌ در این مسابقات که در خانه ورزش‌های رزمی واقع در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد، در بخش کومیته جوانان و بزرگسالان تیم قم در مجموع پنج نشان طلا، یک نقره و شش برنز را از آن خود کرد.

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز کرد: در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان این مسابقات ندا شهشهانی با کسب برتری برابر فرزانه قربانی از تیم جوجیتسو بانوان اردبیل به مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره دست یافت، ضمن اینکه در همین وزن سمانه سلیمانی صاحب نشان برنز شد.

وی اظهار کرد: در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم زهرا مختاری از تیم بانوان قم در دیدار نهایی با غلبه بر حریف خود ستاره آمار از تیم اصفهان موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شد، ضمن اینکه در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم احسانه تقی‌زاده به مدال برنز دست یافت.

رشیدی گفت: در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم زهره عباسی از تیم بانوان قم صاحب نشان برنز شد و در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم ریحانه کزازی دیگر بانوان قمی با کسب نشان برنز به کار خود در این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور پایان داد.

وی افزود: در رده سنی جوانان نیز فائزه حاج رحیمی در وزن منهای ۵۵ به مدال نقره رسید، در منهای ۶۲ پریسا حیدری قهرمان شد و فاطمه حاج رحیمی به نشان برنز دست یافت، ضمن اینکه در منهای ۷۰ رویا کمیجانی و در وزن به اضافه ۷۰ خدیجه رضایی قهرمان شدند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcebx8pijh8w.9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما