شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : 62320
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل ثبت‌ احوال استان قم خبر داد

ثبت‌نام 61 درصد از واجدان شرايط متقاضي كارت ملي هوشمند

قم نيوز : مديركل ثبت‌ احوال استان قم از ثبت‌نام 61 درصد از واجدان شرايط متقاضي كارت ملي هوشمند خبر داد.
ثبت‌نام 61 درصد از واجدان شرايط متقاضي كارت ملي هوشمند
ثبت‌نام 61 درصد از واجدان شرايط متقاضي كارت ملي هوشمند
به گزارش قم نیوز خلیل مرادی امروز با بیان اینکه واجدان شرایط دریافت کارت ملی دارای سن 15 سال به بالا هستند اظهار کرد: حدود 883 هزار و 114 نفر مشمول این شرایط هستند که از این تعداد 541 هزار و 397 نفر ثبت‌نام خود را نهایی کردند و برای 480 هزار و 442 نفر کارت صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد:  از کارت‌های صادر شده 461 هزار و 897 کارت ملی هوشمند تحویل داده شده است. می‌توان بیان کرد تا پایان سال 96 حدود 61 درصد از واجدان شرایط تقاضای خود را ارائه دادند و تعداد باقیمانده تا پایان خرداد مهلت دارند تا به ثبت‌نام بپردازند.

مدیرکل ثبت‌ احوال استان قم ضمن ابراز نارضایتی از نبود استقبال از ظرفیت ایجاد شده برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در 10 ماهه اول سال گذشته گفت: در حدود 16 هزار نفر ابتدای امسال برای کارت ملی ثبت‌نام کردند که نشان می‌دهد مردم پیگیر این امر هستند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 12 دفتر پیشخوان و سه دفتر پست در استان برای انجام مراحل کارت ملی هوشمند فعال است که هر یک دارای سه تا چهار ایستگاه ثبت‌نام هستند.

مرادی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه سیار از دی ماه سال گذشته گفت: این ایستگاه‌ها در ادارات متقاضی مراحل ثبت‌نام کارت هوشمند را انجام دادند که حدود 18 هزار نفر از طریق ایستگاه سیار از دی ماه سال گذشته تا پایان سال ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccx1qe.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما