شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 62325
منبع : خبرگزاری فارس
در ایام نوروز صورت گرفت

استفاده بیش از 240 هزار خودرو از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر

قم نيوز : مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از استفاده بیش از 240 هزار خودرو از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر در طول ایام نوروز خبر داد.
استفاده بیش از 240 هزار خودرو از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر
استفاده بیش از 240 هزار خودرو از پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر
به گزارش قم نیوز حسین شعبان‌زاده امروز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سازمان حمل و نقل و ترافیک در نوروز 97 اظهار کرد: در این ایام از 23 اسفند 96 تا 10 فروردین 97 خط کشی معابر و شوارع شهر به متراژ خط طولی 62 هزار و 850 متر صورت گرفت.

وی به آماده سازی پارکینگ‌های شهر قم برای میزبانی از زائرین اشاره کرد و گفت: تردد پارکینگ‌ها از 23 اسفندماه تا 13 فروردین ماه بیش از 240 هزار خودرو بوده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ‌های زیرمجموعه شهرداری در هسته مرکزی شهر قم حدود 4 هزار و 600 خودرو است اظهار کرد: در پارکینگ زائر در این مدت 143 هزار و 672 دستگاه خودرو، در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر 75 هزار و 343 دستگاه خودرو و در پارکینگ بهار نیز 24 هزار و 369 دستگاه خودرو توقف داشتند.

وی به ایجاد دو پارکینگ در خیابان باجک و تقاطع شهدا به ظرفیت 600 دستگاه  خودروی سواری اشاره کرد و افزود: ایجاد این ظرفیت در تسهیل خدمات‌رسانی به مردم در ایام نوروز تأثیر بسزایی داشت.

شعبان‌زاده با تاکید بر جلوگیری از نصب چادر و روشن کردن گاز پیک نیک در طول تعطیلات نوروزی در پارکینگ‌ها گفت: در این ایام تمام مسافرین نوروزی به استراحت گاه‌های تعیین شده در شهر هدایت شدند.

وی همچنین به اختصاص و استقرار سه دستگاه اتوبوس به صورت رایگان در مسیر رمپ شکروی، مصلی، حرم مطهر و بالعکس اشاره کرد و افزود: این کار برای رفاه حال مسافرینی که در پارکینگ‌های این محدوده پارک می‌کردند انجام شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmxn-.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما