يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 62358
منبع : خبرگزاری فارس

تامین روشنایی مزار شهدای گمنام کهک تا پایان هفته

قم نيوز : بخشدار کهک با اشاره به نبود سیستم روشنایی در محل مزار شهدای گمنام کهک گفت: طی رایزنی‌هایی که با اداره برق صورت گرفت، تا پایان این هفته امکانات لازم در راستای نور رسانی به محل مزار این شهدای گمنام تأمین می‌شود.
تامین روشنایی مزار شهدای گمنام کهک تا پایان هفته
تامین روشنایی مزار شهدای گمنام کهک تا پایان هفته
به گزارش قم نیوز ابوالفضل خوبرو در پاسخ به انتقادات مردمی به دلیل فقدان سیستم نور رسانی در محل مزار شهدای گمنام کهک اظهار کرد: تا کنون گزارشی مبنی بر نبود امکانات نور رسانی برای تأمین نور مزار شهدای گمنام کهک به بنده ارائه نشده بود، اکنون به بنده اطلاع داده شد که سیم‌های برق آن محل دزدیده شده و نور رسانی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: طی رایزنی‌هایی که امروز با اداره برق صورت گرفت، تا پایان هفته امکانات در راستای نور رسانی به محل مزار شهدای گمنام کهک تأمین می‌شود.

بخشدار کهک ادامه داد: چون کابل‌های برقی که پیش از این مورد استفاده قرار می‌گرفت سرقت شد اکنون کابل‌های برق به صورت زیرزمینی قرار داده می‌شود تا امکان سرقت آن‌ها وجود نداشته باشد.

خوبرو با بیان اینکه پروژه ساخت المان مناسب در محل مزار شهدای گمنام حدود یک ماه یعنی از اوایل اسفند ماه آغاز شده است و تا کنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این پروژه تا دو ماه دیگر تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: با تکمیل پروژه ساخت المان در محل مزار شهدای گمنام کهک و آسفالت محیط و راه‌های منتهی به آن منطقه، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی نیز در آن محل کلید می‌خورد.

خبرگزاری فارس روز جمعه در گزارشی به موضوع سرقت کابل های برق مزار شهدای مدافع حرم پرداخته بود. مزار شهدای گمنامی که قریب به 2 سال است در کهک آرمیده‌اند فاقد امکانات لازم بوده و کابل های برق تامین کننده روشنایی نیز چند بار توسط سارقان به سرقت رفته است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcdjs09.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما