يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 62378
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

اعزام ملي‌پوش واليبال نشسته قم به ليگ جهاني 2018

قم نيوز : دبير هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از اعزام ملي‌پوش واليبال نشسته قم به رقابت‌هاي ليگ جهاني 2018 اين رشته خبر داد.
اعزام ملي‌پوش واليبال نشسته قم به ليگ جهاني 2018
اعزام ملي‌پوش واليبال نشسته قم به ليگ جهاني 2018
به گزارش قم نیوز محمود شریفی امروز اظهار کرد: با پایان پیکارهای فصل 1396 لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور، چهره‌های شاخص هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها از سوی کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته در تهران برگزار می‌شود، اضافه کرد: به همین منظور کادر فنی تیم ملی از 14 والیبالیست معلول دعوت به عمل آورده، در حالی که این چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی به شمار می‌رود و از قم حسین گلستانی در آن حضور دارد.

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: هدف از تشکیل اردوی آماده‌سازی ملی پوشان والیبال نشسته، افزایش آمادگی آنها برای حضور قدرتمند در نخستین دوره رقابت‌های لیگ جهانی این رشته است و ملی‌پوشانی از 9 استان به اردو فراخوانده شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این مرحله از تمرینات تیم ملی علاوه بر آماده‌سازی حضور در مسابقات لیگ جهانی، با هدف بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی نیز تدارک دیده شده و هادی رضایی به عنوان سرمربی تیم ملی نحوه برگزاری تمرینات را زیر نظر می‌گیرد، ضمن اینکه علیرضا معمری و بهمن تاروردی‌زاده مربیان تیم ملی هستند.

شریفی با بیان اینکه محمد صفری نیز به عنوان فیزیوتراپ در کادر تیم ملی حضور دارد، اضافه کرد: بازیکنان ملی‌پوش حاضر در این اردو از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، گیلان، البرز، اصفهان، گلستان، قم و مرکزی هستند و تنها نماینده قم حسین گلستانی است.

وی افزود: داوود علیپوریان و صادق بیگدلی از تهران، مهدی بابادی از خراسان‌رضوی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشکری و امیرحسین کفش‌دار از مازندران، میثم علیپور از گیلان، مهرزاد مهروان از البرز، محمدرضا سبحانی از اصفهان، آرش خرمالی و محمد نعمتی از گلستان، حسین گلستانی از قم و عیسی زیراهی از مرکزی در این اردو هستند و از ۲۱ فروردین ماه وارد کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین خواهند شد.

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در پایان اظهار کرد: تمرینات تیم ملی والیبال نشسته از ۲۲ تا ۲۷ فروردین ماه به سرپرستی فرشید عاشوری برگزار می‌شود تا ملی پوشان راهی نخستین دوره لیگ جهانی این رشته در شهر تبریز شوند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfcmdv.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما