يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : 62392
منبع : روابط عمومی

حجت‌الاسلام ذوالنور: زمينه جذب سرمايه گذار خارجي بخش صنعت خودرو در قم و كشور فراهم شود

قم نيوز : نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي، آماده بودن زيرساخت توسعه صنعت خودروسازي درشهرك هاي صنعتي استان را زمينه اي مناسب براي رونق اشتغال و ارتقاء كيفيت صنعت خودرو در كشور ارزيابي كرد.
حجت‌الاسلام ذوالنور: زمينه جذب سرمايه گذار خارجي بخش صنعت خودرو در قم و كشور فراهم شود
حجت‌الاسلام ذوالنور: زمينه جذب سرمايه گذار خارجي بخش صنعت خودرو در قم و كشور فراهم شود
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمين ذوالنور در ديدار مديرعامل و معاونين شركت شهرك هاي صنعتي استان با اعلام اين مطلب اظهارداشت: يكي از راه هاي بالا بردن كيفيت خودرو هاي كشور ايجاد فضاي رقابتي و خروج خودرو سازي از انحصار است.

وي با بيان اينكه مي توان با جذب سرمايه گذار خارجي در صنعت خودرو سازي فضاي رقابتي را براي ارتقاء كيفيت بوجود آورد گفت: شهرك هاي صنعتي استان قم زيرساخت هاي لازم را براي جذب سرمايه گذار خارجي براي توليد خودرو با كيفيت كه در كنار توسعه و رونق قطعه سازي و بومي سازي صنعت خودرو بتوانند اشتغالزايي پايداري را فراهم كنند دارد.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: لازم است تسهيلات و خدمات ويژه اي را در استان و كشور براي جذب سرمايه گذار بخش خصوصي جهت ايجاد زيرساخت هاي توليد و ارتقاء كيفيت و ايمني خودرو ها در نظر بگيريم و با توجه به سرمايه گذاري خارجي در شرايط خاص نيز مي توان از بروز مشكل در بخش هاي مختلف جلوگيري كرد.

وي به آمار بالاي تلفات جاده اي در كشور اشاره و خاطرنشان ساخت: در بوجود آمدن اين خسارت كه به تبع آن مشكلات ديگري براي شهروندان بوجود مي آورد عواملي چون راه ها و يا بي احتياطي نيروي انساني نيز وجود دارد ولي عمده دليل آن كيفيت خودروها است كه بايستي اقدامات لازم براي رفع اين مشكل انديشيده شود.

حجت الاسلام والمسلمين ذوالور با تاكيد بر اينكه مي توان از تجربيات ساير كشورها در اين بخش استفاده كرد، افزود: كشوري همچون روسيه توانسته است با سياست هاي اصولي، ضمن رفع نياز توليد خودروي كشور، به اشتغالزايي و توسعه صنايع وابسته به خودرو را در اين كشور توسعه دهد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به دو اصل جانمايي مناسب و  سازگاري صنايع با شرايط اقليمي قم را مد نظر قرار داد و بر ضرورت استقرار صنايع پاك وغير آلاينده در استان تاكيد كرد.

انتهای پیام / 1327
https://qomnews.ir/vdcb5fb0.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما