دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : 62409
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تيراندازي استان قم خبر داد

تيراندازان قم در كمين سهميه بازي‌هاي آسيايي جاكارتا

قم نيوز : دبير هیأت تيراندازي استان قم گفت: تيراندازان در كمين سهميه بازي‌هاي آسيايي 2018 جاكارتا در رشته تفنگ بادي نخستين مرحله پيكارهاي آزاد كشور به ميدان مي‌روند.
تيراندازان قم در كمين سهميه بازي‌هاي آسيايي جاكارتا
تيراندازان قم در كمين سهميه بازي‌هاي آسيايي جاكارتا
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: نخستین مرحله پیکارهای آزاد تیراندازی قهرمانی کشور در سال 1397 طبق برنامه‌ریزی فدراسیون، با رقابت تعداد 190 تیرانداز در رشته تفنگ بادی روزهای 23 و 24 فروردین ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مرحله از مسابقات با حضور تیراندازان استان‌های مختلف کشور به منظور شناسایی استعدادهای این رشته و حضور هر چه بیشتر ورزشکاران این رشته و آماده‌سازی قهرمانان تفنگ بادی با هدف حضور در رقابت‌های تیراندازی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی برنامه‌‌ریزی شده است.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم با اشاره به کیفیت و نحوه برگزاری مسابقات، بیان کرد: تفنگ‌داران استان‌های مختلف در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی با بیان اینکه تیراندازان قم آماده حضور در این پیکارها هستند، خاطرنشان کرد: در پایان این مرحله از رقابت‌ها بعد از هر فینال به نفرات اول تا سوم حکم اهدا خواهد شد، ضمن اینکه با اعلام رسمی فدراسیون تیراندازی، تماشای این مسابقات برای تمامی علاقمندان به تیراندازی آزاد و رایگان است.

متقیان‌نژاد سپس به برنامه‌ریزی فدراسیون برای برگزاری مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی به اهداف پروازی کشور اشاره و ابراز کرد: این مسابقات با حضور تعداد 168 تیرانداز از 22 فروردین‌ ماه در میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام می‌رسد.

وی یاد آور شد: تیراندازان شرکت کننده دراین دوره از رقابت‌ها برای کسب عناوین برتر رشته‌های تراپ، تراپ دوتایی، اسکیت و میکس تیمی تراپ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه رقابت‌ها تا 28 فروردین ادامه می‌یابد و امتیازات آن در رنکینگ اهداف پروازی تیراندازان محاسبه خواهد شد.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم در پایان با بیان اینکه مسابقات طبق قوانین فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و در پایان به نفرات برتر حکم اهدا خواهد شد، اظهار کرد: امسال تیراندازان قم در تمامی رقابت‌ها اعم از لیگ‌، قهرمانی کشور و مسابقات آزاد به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcaoyni.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما