دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : 62410
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 53 پينگ‌پنگ باز از 3 استان

برترين‌هاي تنيس روي‌ميز جام سلامت در قم معرفي شدند

قم نيوز : پيكارهاي جايزه نقدي تنيس روي‌ميز جام سلامت با پايان رقابت نزديك و جذاب بيش از 50 پينگ‌پنگ بازا برترين‌هاي خود را شناخت.
برترين‌هاي تنيس روي‌ميز جام سلامت در قم معرفي شدند
برترين‌هاي تنيس روي‌ميز جام سلامت در قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز رقابت‌هایی در سطح حرفه‌ای با حضور پینگ‌پنگ بازان باشگاه‌های مختلف استان قم و همچنین میهمانی از کاشان به میزبانی آکادمی تنیس روی‌میز سلامت قم به انجام رسید، مسابقاتی که برای برترین‌های آن جایزه نقدی در نظر گرفته شده بود.

رقابت‌های هفتگی سطح حرفه‌ای آکادمی سلامت با حضور تعداد 53 پینگ‌پنگ باز به انجام رسید و در آن سه نماینده از آکادمی قائمی، پنج پینگ‌پنگ باز از تفرش، سه بازیکن از سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی، دو پینگ‌پنگ باز از خانه تنیس روی‌میز قم، یک میهمان از کاشان و 39 بازیکن از آکادمی سلامت حضور داشتند.

از حواشی جالب توجه این رقابت‌ها، پیروزی تعجب‌ برانگیز محمد محمدی نوجوان خوش‌آتیه و جویای نام این رشته در مقابل مهندس یابنده و سیدمحمدمعین منتظری از چهره‌های سرشناس تنیس روی‌میز قم و از نفرات دارای عنوان در سطح مسابقات کشوری بود و این اتفاق محمدی را به عنوان پدیده مسابقات معرفی کرد.

همچنین برتری غیر منتظره امیرحسین بیک‌نژاد دیگر پینگ‌پنگ باز نوجوان و آینده‌دار قم در مقابل علی رضایی‌دوست  در این رقابت‌ها رقم خورد، ضمن اینکه محمد شکوهی نونهال تازه رشد کرده و با اخلاق تنیس روی‌میز قم در مقابل مجتبی کلانتری از تفرش صاحب برتری شد و توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت.

در پایان این دوره از مسابقات تنها پینگ‌پنگ باز شرکت کننده از شهرستان کاشان یعنی حسین رئیسی با شکست تمامی حریفان خود روی سکوی نخست ایستاد و صاحب جایزه نقدی یک میلیون ریالی شد، ضمن اینکه علی اخوان از آکادمی سلامت قم با کسب مقام نایب‌قهرمانی به جایزه نقدی هفتصد هزار ریالی دست یافت.

مقام سوم این دوره از رقابت‌ها به محمد محمدی از سالن تنیس روی‌میز شهید محمدی تعلق گرفت و امید نوروزی از خانه پینگ‌پنگ قم مقام چهارم را کسب کرد، ضمن اینکه مقام پنجم مشترک به سیدمحمد معین منتظری از سالن شهید محمدی تعلق گرفت، در حالی که مسوولیت برگزاری رقابت‌ها بر عهده سعید آذرنوش بود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccx0qe.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما