دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 62431
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

دیدار نوروزی اعضای شورای روابط عمومی مراکز حوزوی با رئیس مرکز خدمات حوزه

قم نيوز : اعضای شورای روابط عمومی مراکز حوزوی صبح امروز با حضور در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با رئیس این مرکز دیدار و گفتگو کردند.
دیدار نوروزی اعضای شورای روابط عمومی مراکز حوزوی با رئیس مرکز خدمات حوزه
دیدار نوروزی اعضای شورای روابط عمومی مراکز حوزوی با رئیس مرکز خدمات حوزه
دیدار نوروزی اعضای شورای روابط عمومی مراکز حوزوی با رئیس مرکز خدمات حوزه
حوزه/ اعضای شورای روابط عمومی مراکز حوزوی صبح امروز با حضور در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با رئیس این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی در دیدار اعضای شورای روابط عمومی مراکز حوزوی در مرکز خدمات با تبریک آغاز سال نو و حلول ماه رجب و همچنین بعثت پیامبر(ص)، گفت: امیدوارم دعای «حول حالنا» که در ابتدای سال می‌خوانیم هم در بعد فردی و هم در بعد اجتماعی برای همه محقق شود و احسن الحال ان شاء الله ظهور امام زمان(عج) است.
وی با قدردانی از برگزاری منظم جلسات شورای روابط عمومی مراکز حوزوی بیان کرد: شورای روابط عمومی اولین شورایی است که به صورت خودجوش در حوزه تشکیل شده و با اهتمام اعضای آن ادامه پیدا کرده؛ این شورا حقیقتاً مؤثر، ارزشمند و دارای سابقه مفید است.
رئیس مرکز خدمات حوزه گفت: با توجه به اقتضای کار روابط عمومی، تشکیل چنین شورایی و ارتباط روابط عمومی مراکز حوزوی کاملاً نیاز است و امیدوارم روز به روز در انجام مأموریت‌های خود موفق‌تر باشد.
وی با توجه به تغییر مسئول روابط عمومی مرکز خدمات، از حجت الاسلام رحمانی مهر رئیس سابقه این اداره برای تلاش‌هایی که در دو سال فعالیت در این سمت انجام دادند تشکر کرد و برای حجت الاسلام عبدالهی سرپرست جدید روابط عمومی مرکز خدمات آرزوی موفقت کرد.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام طیب حسینی مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه با اشاره به تاریخچه تأسیس شورای روابط عمومی مراکز حوزوی، گفت: شورای روابط عمومی پر سابقه ترین شورایی است که در حوزه شکل گرفته و تشکیل آن از برکات سفر مقام معظم رهبری در سال 89 به قم بود.
وی افزود: کارهای بزرگی مانند برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های مختلف با همکاری و همدلی اعضای شورا انجام‌شده است.
در ادامه جلسه، حجت الاسلام مولایی مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه، با بیان این که حوزه علمیه در معرفی خود حتی در شهر قم مظلوم است، پیشنهاد کرد نمایشگاهی در شهر قم برای معرفی حوزه و فعالیت‌ها و دستاوردهای آن تشکیل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyjdv.w6d0magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما