سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۴۵
کد مطلب : 62460
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم مطرح کرد

ممنوعیت خرید کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی در شهرداری

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شورا خرید کالای خارجی دارای مشابه داخلی را ممنوع اعلام کرده و تاکید داریم که شهرداری باید به این مساله دقت کرده و کالای داخلی را خریداری کند.
ممنوعیت خرید کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی در شهرداری
ممنوعیت خرید کالاهای خارجی دارای مشابه داخلی در شهرداری
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی عصر امروز در چهل و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط مدیریت شهری در ایام نوروز اظهار کرد: تفاوت خدمت در امسال با سال‌های گذشته بسیار مشهود بود و در بازدیدهایی که صورت گرفت نیز شاهد رضایتمندی زائرین و مسافرین بودیم.

وی با بیان اینکه از لحاظ نظافت شهری، پاکیزگی شهر، اسکان مسافرین و... با تلاش نیروهای سازمان‌های مختلف شهرداری شرایط خوبی امسال برقرار بود گفت: رضایتمندی زائرین و مسافرین را شاهد بودیم و باید تشکر ویژه از نیروهای خدوم شهرداری داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: در شرایطی که همه در سفر و تفریح هستند نیروهای مدیریت شهری در حال خدمت به مردم بودند.

وی با اشاره به شعار سال 97 مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: رهبری حجت را بر همه تمام کردند و وظیفه همگان است که آینده کشور را که وابسته تولید ملی است را با حرکت جدی در این زمینه تقویت کنیم.

جلالی با تاکید بر اینکه مردم هم از تولیدکنندگان انتظار دارند که کالای با کیفیت را تولید کنند خاطرنشان کرد: به هرحال اساس کار بر این است که نگرش و تفکر ما تغییر یافته و به سمت اولویت‌گذاری و ارزش‌گذاری برای تولیدات داخلی برویم.

وی گفت: شورا خرید کالای خارجی دارای مشابه داخلی را ممنوع اعلام کرده و تاکید داریم که شهرداری باید به این مساله دقت کرده و کالای داخلی را خریداری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه یکی از رسالت‌ها و اقدامات موثر اداره کل صنعت‌، معدن و تجارت استان قم این است که موانع تولید و عوامل موثر بر افزایش تولید را احصا کند اظهار کرد: در مورد دریاچه نمک نیز چون این مجموعه وابسته به یک شرکت دولتی است اگر مشکل آن حل شود ظرفیت بزرگی برای قم ایجاد خواهد شد.

وی گفت: اگر این مانع رفع شود بستر برای سرمایه‌گذاری در این دریاچه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvkn-.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما