سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 62480
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل ثبت احوال استان قم خبر داد

ثبت 25 هزار و 178 تولد در قم

قم نيوز : مديركل ثبت احوال استان قم از ثبت 25 هزار و 178 تولد طي سال گذشته در قم خبر داد.
ثبت 25 هزار و 178 تولد در قم
ثبت 25 هزار و 178 تولد در قم
به گزارش قم نیوز خلیل مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در قم، با اشاره به پیش‌بینی دو ایستگاه سیار برای افراد مسن و ناتوانان حرکتی اظهار کرد: هر ایستگاه می‌تواند روزانه حداقل به 20 مورد تقاضا رسیدگی کند که برای این منظور شماره تلفن 38909390 تعیین شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه کارت ملی هوشمند گفت: هزینه‌های کارت‌ها به همان میزان نرخ قبلی است و  مراحل مانند گذشته طی می‌شود و  همه تلاش انجام شده تا در کمترین زمان روند کارت ملی هوشمند انجام شود و مردم دچار دردسر و مشکل نشوند.

مدیرکل ثبت احوال استان قم یادآور شد: کسانی که تقاضای کارت ملی هوشمند ارائه کردند و پیامک برای آنها ارسال شده باید هر چه سریع‌تر برای دریافت کارت ملی مراجعه کنند زیرا نگهداری آنها مسؤولیت دارد.

وی با اشاره به آمار ولادت و وفات تا پایان سال 96 گفت: 25 هزار و 178 نفر طی این مدت متولد شدند و 5 هزار و 907 نفر وفات، 8 هزار و 890 نفر ازدواج و 3 هزار و 66 مورد طلاق ثبت شده است.

مرادی با اشاره به فراوانی نام‌ها عنوان کرد: در بین خانم‌ها فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه و در بین پسران علی، امیرعلی، محمدحسین، امیر حسین و امیرعباس بیشترین فراوانی را دارا هستند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjyxem.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما