سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 62486
منبع : روابط عمومی شهرداری قم

دیدار شهردار قم با آیت‌الله علوی گرگانی

قم نيوز : دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با آیت‌الله علوی گرگانی دیدار کرد.
دیدار شهردار قم با آیت‌الله علوی گرگانی
دیدار شهردار قم با آیت‌الله علوی گرگانی
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد به همراه معاونین و برخی از مدیران شهرداری با حضور در دفتر آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به مشکلات پیش روی فعالیت‌های شهرداری، بر عزم و اراده ویژه مدیران شهری برای توسعه و پیشرفت شهر تاکید کرد.

شهردار قم اقدامات شهرداری در حوزه‌های پسماند، فضای سبز و... را مورد توجه قرار داد و گفت: طبق برنامه در حال حرکت در مسیر رشد و پیشرفت شهر قم هستیم و امسال دومین سال برنامه قم 1400 را پیش روی داریم.

وی پیش‌بینی بودجه 2 هزار و 500 میلیارد تومانی برای سال 97 را مورد توجه قرار داد و افزود: تکمیل فاز اول پروژه قطار شهری به طول 5.2 کیلومتر را در برنامه امسال داریم؛ تمام ایستگاه‌ها در حال حاضر فعال هستند و حفاری مسیر نیز به اتمام رسیده است.

آیت‌الله علوی گرگانی هم خاطرنشان کرد: اگر ما معتقد باشیم که خداوند روزی پاداش اعمال ما را خواهند داد قطعا بیش از پیش تلاش خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان باید با اعتقاد در راستای خدمت به مردم گام بردارند تصریح کرد: ممکن است در مسیر کار تهمت‌ها، ضربه‌ها و تهدیدها و مشکلات وجود داشته باشد اما شما دست از تلاش برندارید و بیش از پیش به فکر خدمت به مردم باشید.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcfvjdv.w6d0cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما