سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب : 62501
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته علمی همایش پژوهش‌های قرآنی:

مهم‌ترین دستاورد همایش‌‌های قرآنی اتحاد جهان اسلام است

قم نيوز : مسوول کمیته علمی مسابقات پژوهش‌های قرآنی با اشاره به اهمیت موضوع دشمن شناسی گفت: کاری که باید انجام شود این است که شاخص‌ها را از پژوهش‌های قرآنی استخراج کنیم وبا توجه به موضوع همایش امسال که قرآن واستکبار ستیزی است مهم‌ترین دستاورد آن اتحاد جهان اسلام است.
مهم‌ترین دستاورد همایش‌‌های قرآنی اتحاد جهان اسلام است
مهم‌ترین دستاورد همایش‌‌های قرآنی اتحاد جهان اسلام است
به گزارش قم نیوز علی اصغر شعاعی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت کیفیت و کمیت مسابقات قرآنی  گفت: در هر همایشی هم کیفیت و هم کمیت مهم است، اگر تعداد مقالات ارسالی کم باشد برای استخراج نکات کاربردی از آن‌ها مشکلاتی بوجود می‌آید.

مسوول کمیته علمی مسابقات پژوهش‌های قرآنی با اشاره به موضوع دشمن شناسی ادامه داد: کاری که باید انجام شود این است که شاخص‌ها را از این پژوهش‌ها استخراج کنیم وبا توجه به موضوع همایش امسال که قرآن واستکبار ستیزی است مهم‌ترین دستاورد آن اتحاد جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل برگزاری این همایش اشاعه‌ فرهنگ قرآنی در کشور و جهان است اضافه کرد: اگر انسان در قرآن تدبر کند وهمچنین اگر انسان قرآن را گوش کند به تحلیل آن می پردازد و ویژگی‌های دشمن را می‌شناسد.

شعاعی با بیان ویژگی دشمنان اسلام ادامه داد: فقر در جامعه اسلامی وظلم در جهان اسلام موضوعاتی است که دشمن از آن‌ها  استفاده کرده و مسلمان‌ها را به جان هم انداخته است، تبیین قرآن باعث می شود مردم با ویژگی‌های دشمنان آشنا شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdfk09.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما