چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 62525
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پارک علم و فناوری استان قم مطرح کرد

حمایت‌های پارک علم و فناوری استان قم از شرکت‌های دانش بنیان

قم نيوز : رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: این مجموعه به شرکت‌های دانش بنیان فضای استقرار می‌دهد و به توسعه فناوری این شرکت‌ها کمک می‌کند، همچنین توانمندسازی تیم‌های کاری شرکت‌های بنیان در دستور کار پارک علم و فناوری استان قم است.
حمایت‌های پارک علم و فناوری استان قم از شرکت‌های دانش بنیان
حمایت‌های پارک علم و فناوری استان قم از شرکت‌های دانش بنیان
به گزارش  قم نیوز حسین اخوان امروز  با اشاره به تسهیل صادرات برای شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: کریدور صادرات برای این شرکت‌ها در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مستقر است، همچنین وزارت علوم هم در این زمینه ایفای نقش می‌کند و اگر شرکت‌های دانش بنیان در زمینه صادرات مشکلی داشته باشند، به آن کریدور معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: به ارتقاء فناوری شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان قم کمک می‌کنیم و پارک، خدماتی را در این زمینه به این شرکت‌ها به خصوص شرکت‌های دانش بنیان نوپا ارائه می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم افزود: شرکت‌های دانش بنیان صنعتی شرکت‌هایی هستند که هم تولیداتشان در داخل کشور به فروش می‌رود و هم به خارج از کشور صادرات دارند، شرکت‌های دانش بنیان تولیدی تنها در داخل کشور فروش محصول دارند، اما شرکت‌های دانش بنیان نوپا، شرکت‌هایی هستند که هنوز محصولاتشان به صورت صنعتی تولید نشده است.

اخوان با اشاره به استقرار شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان قم اظهار کرد: تعدادی از این شرکت‌ها در پارک علم و فناوری استان مستقر هستند که این شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر حمایت‌های مطرح شده در قانون از حمایت‌های خاص پارک علم و فناوری نیز بهره مند هستند.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری استان قم به شرکت‌های دانش بنیان فضای استقرار می‌دهد و به توسعه فناوری این شرکت‌ها کمک می‌کند، همچنین توانمندسازی تیم‌های کاری شرکت‌های بنیان در دستور کار پارک علم و فناوری استان قم است و این پارک به حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها کمک می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم در پایان خاطرنشان کرد: این پارک از تبلیغ و فروش محصولات شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌کند و این حمایت بارها اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcjiiem.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما