چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 62528
منبع : خبرگزاری فارس

۱۹۷ عضو جدید هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه انتخاب شدند

قم نيوز : رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفندماه در سه مکان فیضیه و پردیسان و شهرک مهدیه برگزار شد که نتیجه این شد که ۱۹۷ نفر برای هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب رأی آوردند.
۱۹۷ عضو جدید هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه انتخاب شدند
۱۹۷ عضو جدید هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه انتخاب شدند
به  گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد فرخ فال در جلسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد اظهار داشت: انتخابات مجمع نمایندگان طلاب هر 4 سال یک‌بار برگزار می‌شود و انتخابات هشتمین دوره آن اسفندماه 96 با حضور طلاب سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: تشکیل ستاد انتخابات و تهیه آمار طلاب و فضلا و واجدین رأی از جمله مراحلی بود که توسط ستاد انتخابات انجام شد، از مرکز مدیریت حوزه علمیه آمارگرفته شد و پس از تائید حدنصاب نمایندگان برای هر حوزه مشخص شد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حدود 600 نفر از اساتید و طلاب برای شرکت در هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب ثبت‌نام کردند و برای 524 نفر پرونده تشکیل داده شد و 430 نفر از افراد دارای شرایط نمایندگی برای 148 حوزه نمایندگی مشخص شدند.

فرخ فال گفت: هشتمین انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و در روزهای 19 و 20 اسفندماه در سه مکان فیضیه و پردیسان و شهرک  مهدیه برگزار شد، تدبیری که شمارش آرا انجام شد در دوره هفتم نداشتیم که نتیجه این شد که 197 نفر برای هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب رأی آوردند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcc4pqe.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما