چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 62538
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم:

ورزشكاران معلول قم به دنبال حداكثر سهميه بازي‌هاي آسيايي هستند

قم نيوز : رئيس هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم گفت: ورزشكاران معلول قم به دنبال كسب حداكثر سهميه بازي‌هاي آسيايي از رشته‌هاي زير مجموعه جانبازان و معلولين هستند.
ورزشكاران معلول قم به دنبال حداكثر سهميه بازي‌هاي آسيايي هستند
ورزشكاران معلول قم به دنبال حداكثر سهميه بازي‌هاي آسيايي هستند
به زارش قم نیوز محمد پیروزمنش امروز  اظهار کرد: ورزشکاران معلول قم در سال‌های اخیر در رشته‌های متنوعی نظیر بسکتبال با ویلچر، تیراندازی با کمان، والیبال‌نشسته، تنیس با ویلچر، دوومیدانی و شنا موفقیت‌های متعددی در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: قهرمانی در لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم بسکتبال با ویلچر، درخشش والیبالیست‌های معلول قم در لیگ‌ برتر، قهرمانی‌های متعدد شناگران قم، مدال‌های رنگارنگ از دوومیدانی و چند رشته‌ دیگر آقایان و بانوان در سال‌های اخیر توسط ورزشکاران جانباز و معلول برای ورزش قم افتخار آفرین بوده است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در ادامه با اشاره به در پیش‌ بودن بازی‌های پاراآسیایی سال جاری بیان کرد: این بازی‌ها بزرگترین میدان ورزشی قاره آسیا در سال 2018 است و ورزشکاران عزیز معلول در قم نیز با انگیزه بالا مصمم به کسب سهمیه این بازی‌ها هستند.

وی اضافه کرد: اعزام ورزشکاران ۱۲ رشته به بازی‌های پاراآسیایی سال جاری در شهر جاکارتای اندونزی برای جانبازان و معلولین قطعی شده و بعد از طلای بازی‌های پاراآسیایی سال 2014 در شهر اینچئون کره‌جنوبی که در رشته والیبال نشسته به دست آمد، امیدواریم در این دوره سهمیه و مدال‌های بیشتری بگیریم.

پیروزمنش افزود: امسال سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ویژه معلولین برگزار می‌شود و با توجه به حضور ورزشکارانی از چند رشته در اردوی تیم‌های ملی امیدواریم ورزشکاران معلول بار دیگر برای ورزش قم افتخارآفرین باشد و درخشش این عزیزان را شاهد باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: ورزشکاران جانباز و معلول در رشته‌های دوومیدانی، تنیس روی‌میز، تیراندازی، تیراندازی با کمان، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و بدمینتون هر دو بخش بانوان و آقایان و رشته‌های شنا، وزنه‌برداری، دوچرخه‌سواری و تنیس با ویلچر قسمت آقایان به میدان می‌روند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdjk09.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما