چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 62543
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد

رقابت ستاره‌هاي دووميداني قم در ليگ طلايي ايران

قم نيوز : رئيس هیأت دووميداني استان قم گفت: ستاره‌هاي دووميداني قم از مسابقات ليگ طلايي اين رشته براي كسب عناوين برتر به ميدان مي‌روند.
رقابت ستاره‌هاي دووميداني قم در ليگ طلايي ايران
رقابت ستاره‌هاي دووميداني قم در ليگ طلايي ايران
به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز  اظهار کرد: از سوی کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون دوومیدانی، آیین نامه و اسامی نفرات برگزیده هر دو بخش آقایان و بانوان برای حضور در رقابت‌های سال 1397 لیگ طلایی این رشته اعلام شده و نمایندگان قم نیز در آن حضور دارند.

وی افزود: این کمیته پس از اعلام رکوردهای ورودی برای دریافت جوایز در رقابت‌های لیگ طلایی، آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ طلایی را با معرفی برترین‌های دوومیدانی ایران اعلام کرده و ستاره‌های دوومیدانی قم در رشته‌های پرتاب وزنه، 400 متر با مانع و 110 متر با مانع در این لیگ به میدان می‌روند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: موفقیت در این لیگ اهمیت زیادی دارد زیرا در صورت دست‌یابی به رکورد حد نصاب توسط دوومیدانی‌کاران، پاداش نقدی برای قهرمانان هر ماده در هر مرحله از مسابقات لیگ طلایی مبلغ 20 میلیون ریال، برای نفرات نایب‌قهرمان 15 میلیون ریال و برای نفرات سوم نیز 10 میلیون ریال تعیین شده است.

وی با اشاره به برگزاری این لیگ از 29 فروردین ماه ابراز کرد: همچنین به هشت دوومیدانی برتر در مجموع مواد مختلف آقایان و بانوان که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند به ترتیب نفر نخست رقم 150 میلیون ریال، نفر دوم 100 میلیون، نفر سوم 80 میلیون، نفر چهارم 60 میلیون، نفر پنجم 50 میلیون، نفر ششم 40 میلیون، نفر هفتم 30 میلیون و نفر هشتم 20 میلیون وجه نقد تعلق می‌گیرد.

رضایی سپس به نمایندگان قم در این لیگ اشاره و بیان کرد: در رشته پرتاب وزنه محمدحسین اسکندری تنها نماینده استان قم است و با رقبایی همچون علی ثمری و علی مهر صفوتی از تهران، عبدالله جمشیدی از فارس، مهران خورند از قزوین، مهدی صابری از اصفهان، محمدرضا طبیبی از مازندران و مرتضی ناظمی از کرمانشاه رقابت می‌کند.

وی افزود: در رشته 400 متر با مانع رضا ملک‌پور از استان قم حضور دارد و برای کسب عناوین برتر این رشته با جواد شوریابی از خراسان‌رضوی، میلاد رمضانی و مهدی پیرجهان از آذربایجان شرقی، عباس نیک‌باف از لرستان، سیدصنعان یاسینی از کردستان و محمد سیف‌زاده به همراه یاسین گنجی از بوشهر مسابقه می‌دهد.

رضایی در پایان اظهار کرد: علی کشاورز دیگر نماینده قم در این لیگ به عنوان ورزشکار ماده 110 متر با مانع است، ورزشکاری که برای رتبه‌های برتر این رشته باید با میلاد سیار از کردستان، احمدرضا خنفری از خوزستان، آرمین سبحانی از کرمانشاه، امین برزی از اصفهان، مهدی پیرجهان از آذربایجان شرقی، ایمان میرپور و امیر قربانی رقابت می‌کند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcjtiem.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما