پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۵
کد مطلب : 62560
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز خبر داد

تدوین سند چشم انداز فضای سبز شهر در سال 97

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از تدوین سند چشم انداز فضای سبز شهر قم در سال 97 با مشارکت کارشناسان خبره دانشگاه های استان خبر داد.
تدوین سند چشم انداز فضای سبز شهر در سال 97
تدوین سند چشم انداز فضای سبز شهر در سال 97
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان از تدوین سند راهبردی سازمان در سال 97 خبر داد و اظهار داشت: عملکرد سال 96 نیز بر مبنای سند راهبردی و برنامه ای بود که با کنترل پروژه هر ماه در هیئت مدیره سازمان بررسی می شد، در نهایت این سند تا پایان سال 95 درصد محقق شد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه سند سال 97 نیز سندی تخصصی است که با مشارکت کارشناسان خبره دانشگاهی تدوین شده، افزود: این سند چشم انداز، نقشه راهی برای سازمان در سال جاری بوده که در این سند بر بیانیه ماموریت، ارزش و چشم انداز تاکید شده است.
جوادیان بیان داشت: در بیانیه، ماموریت ماهیت یک سازمان را از سازمان‌های مشابه متمایز می سازد، در واقع نقش مجموعه را در قبال شهر که نیاز جامعه را در حوزه کاری این سازمان محقق می کند، نشان می دهد.
وی با بیان اینکه این سند ضمن حفاظت و بهره برداری از منابع شهر، ایجاد فضای سبز مطلوبتر در شهر با مشارکت شهروندان را مدنظر دارد، ادامه داد: بر این اساس شهری خرم و زیست پذیر برای ساکنان و گردشگران فراهم خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید براینکه برای تدوین این سند از سند راهبردی کلانشهرهای مشهد، تهران و اصفهان استفاده می شود، خاطرنشان کرد: سازمان پارک ها و فضای سبز می کوشد با مشارکت شهروندان فضای سبز مطلوب، در دسترس و خاطره انگیری در پهنه کویری برای شهروندان و گردشگران فراهم آورد.
جوادیان در پایان اظهار کرد: این سند کمک می کند برای تمام برنامه‌ها و اقدامات  فضای سبز با کیفیت، نقشه راهی در این مسیر داشته و در سال های آتی نیز  شاهد رشد عرصه‌های فضای سبز شهر باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuwaq.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما