يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب : 6258

اجرای نهضت آسفالت‌ کاری در منطقه سه قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه سه شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هشت هزار تن آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه سه پخش شده است.
اجرای نهضت آسفالت‌ کاری در منطقه سه قم
به گزارش قم نیوز، احمد ترکمن با اشاره به سیاست شهرداری قم مبنی بر پخش و توزیع آسفالت در سطح معابر شهر گفت: شهرداری قم در سال جاری نهضت آسفالت را اجرایی خواهد کرد و از این رو سطح معابر شهر بهسازی می‌شوند.

وی تصریح کرد: بیشترین خواسته مردم از شهرداری که در تماس‌های تلفنی با ۱۳۷ نیز مشخص است، موضوع آسفالت خیابان‌ها است که شهرداری نیز به رفع این مشکل مبادرت دارد.

شهردار منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه این شهرداری عملیات آسفالت ریزی خود را در سطح منطقه آغاز کرده است، ابراز داشت: از ابتدای سال ۹۱ تاکنون بیش از هشت هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان‌های منطقه پخش شده است.

ترکمن گفت: با توجه به اینکه این منطقه در ورودی شهر قم قرار دارد نیاز است تا آسفالت معابر هر چه زودتر بهبود یابد و به همین منظور نیز شهرداری عملیات آسفالت ریزی را از فروردین ماه آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه باید عملیات آسفالت ریزی در زمان جوی مناسب باشد، بیان داشت: در زمان‌هایی که بارندگی وجود داشته باشد هیچ گونه عملیات آسفالت ریزی انجام نشده و پس از خشک شدن خیابان‌ها عملیات بهسازی معابر دنبال می‌شود.

شهردار منطقه سه شهرداری قم با اشاره به عملیات جدول‌گذاری در این منطقه گفت: جدول‌گذاری در سطح منطقه نیز انجام شده و سعی کردیم علاوه بر جدول‌گذاری به هدایت آب‌های سطحی نیز بپردازیم.

ترکمن بیان داشت: در بسیاری از محله‌های این منطقه موضوع اصلاح و هدایت آب‌های سطحی انجام شد و در بارندگی‌های اخیر نیز شاهد آب‌گرفتی در سطح منطقه نبودیم.

وی تصریح کرد: شهردار قم نگاه ویژه‌ای به محلات محروم دارد و این رویکرد در مناطق شهرداری قم نیز وجود دارد و می‌کوشیم تا به رفع مشکلات مناطق محروم بپردازیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.pqea2bqi4la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما