پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 62580
منبع : خبرگزاری فارس
دومين مرحله فوتبال جوانان كشور

صباي قم از سد پديده اصفهان عبور كرد

قم نيوز : فوتباليست‌هاي صباي قم در نخستين مسابقه خود از دومين مرحله رقابت‌هاي فصل جاري ليگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌هاي كشور تيم پديده اصفهان را شكست دادند.
صباي قم از سد پديده اصفهان عبور كرد
صباي قم از سد پديده اصفهان عبور كرد
به گزارش قم نیوز بازی‌های دومین مرحله فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در دو گروه برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این مرحله برای دست‌یابی به سهمیه حضور در جمع چهار تیم مرحله پایانی و کسب دو مجوز صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند.

با پایان رقابت‌های مقدماتی در سه گروه به شکل رفت و برگشت، از هر گروه سه تیم برتر مجموعا 9 تیم در مرحله دوم حضور دارند و در دو گروه چهار و پنج تیمی بار دیگر به شکل دوره‌ای در دو شهر بازی‌های خود را برای رسیدن به مرحله نهایی ادامه می‌دهند.

در گروه نخست از دور دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال جوانان صبای قم با تیم‌های پدیده اصفهان، مس رفسنجان و استقلال اهواز رقابت می‌کند، گروهی که دیدارهای روز نخست آن با پیروزی ارزشمند صبای قم برابر پدیده اصفهان همراه بود.

هدایت تیم فوتبال جوانان صبا را داوود عاصم‌آبادی از مربیان بومی فوتبال قم بر عهده دارد و این مربی در مصاف با پدیده اصفهان تیمش را با ترکیب مهدی مرادی، حسن محمدی، ابوالفضل مرادی، جواد عرب، علیرضا محمدی، سبحان مهربانی، حسن پیغمبرزاده، محسن آزادیان، امین کرمانی، مهدی لطفی و رضا شکری به میدان فرستاد.

در این دیدار جذاب فوتبالیست‌های جوان صبای قم با نتیجه نزدیک سه بر دو تیم پدیده اصفهان را شکست دادند، مسابقه‌ای که در آن مهدی لطفی دو بار برای صبا گلزنی کرد و دیگر گل صبا را محسن آزادیان زد تا تیم جوانان صبای قم گامی بلند برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بردارد.

این رقابت‌ها امروز پیگیری خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ، تیم جوانان صبای قم دومین بازی خود را برابر تیم استقلال اهواز انجام می‌دهد و سپس تیم‌های مس رفسنجان و پدیده اصفهان برابر یکدیگر قرار می‌گیرند، ضمن اینکه هر چهار تیم جمعه 24 فروردین‌ماه استراحت می‌کنند و دو بازی پایانی این گروه شنبه 25 فروردین برگزار می‌شود.



انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcawmni.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما