پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 62588
منبع : خبرگزاری فارس
مربي تيم فوتبال جوانان صباي قم:

جوانان صبا را «7 تايي‌ها» لقب دادند / از دقيقه اول مقابل پديده بر بازي سوار بوديم

قم نيوز : مربي تيم فوتبال جوانان صباي قم گفت: در حالي كه ورزشگاه شهر رفسنجان يك‌صدا تيم جوانان صبا را «هفت تايي‌ها» لقب داده بود، نخستين بازي خود را با برد پشت‌سر گذاشتيم.
جوانان صبا را «7 تايي‌ها» لقب دادند / از دقيقه اول مقابل پديده بر بازي سوار بوديم
جوانان صبا را «7 تايي‌ها» لقب دادند / از دقيقه اول مقابل پديده بر بازي سوار بوديم
به گزارش قم نیوز محمد علی‌خانی امروز اظهار کرد: تیم جوانان صبا بعد از نتایج خوب مرحله مقدماتی و سپری کردن تمرینات متنوع و منظم، با انگیزه بالای کادر و بازیکنان خود و همچنین همدلی خوبی که در تیم وجود دارد،  مصمم به کسب پیروزی برابر پدیده اصفهان بود.

وی با اشاره به کیفیت بازی و ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان صبا در نخستین گام مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، افزود: در مصاف با پدیده اصفهان از دقیقه یک سوار بازی بودیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم اما قبل از پایان نیمه تیم حریف روی اشتباه فردی ما صاحب گل شد.

مربی تیم فوتبال جوانان صبای قم افزود: با شروع نیمه دوم متاسفانه گل دوم را از تیم پدیده دریافت کردیم، به همین خاطر شرایط بازی لحظه به لحظه سخت‌تر شد، ولی با شروع تعویض‌ها کم کم شرایط به نفع ما تغییر کرد و خوشبختانه توانستیم گل سوم را به حریف بزنیم و سه امتیاز شیرین این بازی را به نفع خود کنیم.

وی راجع به عملکرد مهدی لطفی گلزن آینده‌دار تیم جوانان صبا، ابراز کرد: راجع به وی باید عرض کنم این بازیکن در سال‌های گذشته در هر فصل یک یا دو گل می‌زد اما در این فصل با کمک مربیان تیم توانست در مرحله مقدماتی مسابقات ۱۰ گل به ثمر برساند و در حال حاضر بهترین گلزن تیم صبا است.

علی‌خانی افزود: از نظر ما لطفی تنها نیاز به اعتماد به نفس و تغییر شعاع حرکتی داشت و نگرانی ما در مورد وی، نتایج تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم است که البته روی تمام بازیکنان تیم جوانان تاثیر منفی داشته و شخصیت برنده بودن را از بازیکنان تیم می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری بازی‌های این مرحله در شهر رفسنجان و انجام مسابقه صبا و پدیده یک روز بعد از شکست سنگین تیم بزرگسالان صبا برابر مس رفسنجان در لیگ دسته اول جام آزادگان، ابراز کرد: به همین دلیل بود که در ورزشگاه ما را "هفت تایی‌ها صدا می‌زدند ولی با صحبت‌های زیاد توانستیم تاثیر منفی بزرگسالان را از تیم جوانان دور کنیم و مهدی لطفی به شرایط گلزنی برگشت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivwaq.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما