جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 62609
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

اعزام كاراته‌كاهاي قم براي قهرماني كشور

2 نماينده قم در راه پيكارهاي آسيايي
قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم از اعزام كاراته‌كاهاي مستعد و آينده‌دار رده سني نونهالان قم به پيكارهاي قهرماني كشور خبر داد.
اعزام كاراته‌كاهاي قم براي قهرماني كشور / 2 نماينده قم در راه پيكارهاي آسيايي
اعزام كاراته‌كاهاي قم براي قهرماني كشور / 2 نماينده قم در راه پيكارهاي آسيايي
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: از روز سیزدهم 13 اردیبهشت شاهد برگزاری مسابقات رده سنی نونهالان کاراته قهرمانی کشور خواهیم بود و استعدادها و نخبه‌های این رشته مدال‌آور در قم نیز برابر حریفان خود به روی تاتامی خواهند رفت.

وی با بیان اینکه مسابقات کاراته قهرمانی نونهالان پسر کشور به مدت دو روز در تهران به انجام می‌رسد، ابراز کرد: طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون کاراته، این پیکارها در بخش کومیته انفرادی و در 6 وزن برای معرفی برترین‌های کشور به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت کاراته استان قم با اشاره به شرایط سنی شرکت کنندگان در این مسابقات، عنوان کرد: کاراته‌کاهای متولد شانزدهم آبان ماه سال 1382 تا پانزدهم آبان سال 1384 امکان حضور در این مسابقات را دارند، ضمن اینکه شرکت برای تمامی کاراته‌کاهای این رده آزاد است.

وی با اشاره به اوزان این دوره از مسابقات قهرمانی کاراته نونهالان ایران، افزود: رقابت‌ها در اوزان منهای 42، 47، 52، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم برگزار می‌شود و کاراته‌کاها برای شرکت در این دوره از روز پنجشنبه 23 فروردین ماه تا روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه فرصت ثبت‌نام دارند.

برخوردار با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق سایت فدراسیون کاراته یا مراجعه به هیأت کاراته استان امکان‌پذیر است، در ادامه به حضور دو کاراته‌کای قم در اردوی تیم ملی بزرگسالان اشاره و ابراز کرد: امیر مهدی‌زاده و محمد شایگان در نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان کاراته حضور دارند.

وی در پایان اظهار کرد: اردوی تیم ملی بزرگسالان برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور پرقدرت در چند رویداد مهم برون‌مرزی سال 1397 از جمله پیکارهای قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی تشکیل شده و شایگان در وزن منهای 55 و مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم نمایندگان قم هستند.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdccoeqe.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما