يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : 6264

ثبت نام 500 دانش آموز قمی جهت شركت در المپیاد كشوری نانو

قم نيوز : قم نیوز: كارشناس پژوهش سرای پروفسور حسابی قم گفت: 497 دانش آموز این استان برای شركت در سومین المپیاد كشوری نانو ثبت نام كردند.
ثبت نام 500 دانش آموز قمی جهت شركت در المپیاد كشوری نانو
به گزارش قم نیوز، محمد خان احمدی اظهار داشت: برای جذب تعداد محدودی دانش آموز در این رشته برای ستاد نانوی كشور در هشتم اردیبهشت ماه آزمونی هماهنگ با سایر نقاط كشور در استان قم برگزار خواهد شد.

وی اضافه كرد: دو حوزه به تفكیك دانش آموزان دختر و پسر برای برگزاری آزمون در قم پیش بینی شده است كه حوزه دختران در دبیرستان فاطمیه واقع در ۲۰ متری گلستان و حوزه پسران در دبستان مفتح واقع در بلوار امین خواهد بود.

وی ادامه داد: دانش آموزان پس از پذیرش و كسب حد نصاب امتیاز از امكانات، امتیازات و برنامه های ویژه ستاد نانو كشور بهره مند خواهند شد.

خان احمدی گفت: در راستای آمادگی بیشتر دانش آموزان برای شركت در سومین المپیاد نانوی كشور، هفته گذشته جلسه آموزشی با حضور یكی از مدرسین تایید شده ستاد نانو كشور در پژوهش سرای پروفسور حسابی قم برگزار شد.

نخستین نمایشگاه نانوی قم در اسفندماه پارسال در كانون آیت الله سعیدی این استان برپا و با استقبال دانش آموزان روبرو شد.

دو هزار و ۸۰۰ دانش آموز از این نمایشگاه دیدن كردند و بازدیدكنندگان در سمینار علمی آشنایی با فناوری نانو نیز شركت كردند.

بازدیدكنندگان نخستین نمایشگاه نانو در قم در حاشیه بازدیدهای خود به مشاهده فیلم هایی از متخصصان این عرصه پرداخته و همچنین با نمونه هایی از محصولات نانو آشنا شده اند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.memfuqe8xsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما