يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۱
کد مطلب : 62653
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم مطرح کرد

تشکیل 43 پرونده جدید در حوزه نخبگان بنیاد شهید قم

قم نيوز : مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم از تشکیل 43 پرونده جدید در حوزه نخبگان بنیاد شهید و امورایثارگران قم خبر داد.
تشکیل 43 پرونده جدید در حوزه نخبگان بنیاد شهید قم
تشکیل 43 پرونده جدید در حوزه نخبگان بنیاد شهید قم
به گزارش قم نیوز سید جواد هاشمی امروز با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ارتباط با نخبگان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: تاکنون از سوی نخبگان شاهد و ایثارگر 230 کتاب، 400 مقاله علمی – پژوهشی و... تدوین شده است و شاهد ارائه بسیاری از مقالات در سوی نخبگان در کنگره های ملی و بین المللی بودیم.

وی با اشاره به اینکه سطوح علمی و پژوهشی در ثبت نام های جدید از نظر کیفی ارتقاء چشمگیری داشته است، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد نخبگان شاهد و ایثارگر قم به 433 نفر رسیده است. در سال 96 شاهد تشکیل 43 پرونده در حوزه نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران بودیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اینکه 12 مخترع و 70 ورزشکار مدال آور در سطوح بین المللی در جامعه نخبگان شاهد و ایثارگر عضو هستند اضافه کرد: حضور 125 مولف، 140 نویسنده، 60 حافظ و قاری قرآن، 65 نفر از اعضای هیأت علمی، استاد دانشگاه و حوزه از دیگر اعضای جامعه نخبگان شاهد و ایثارگران استان قم به شمار می رود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbf0b0.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما