يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 62666
منبع : خبرگزاری مهر
مالک امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال

قادر به تیمداری در لیگ برتر فوتسال نیستیم

قم نيوز : مالک امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال گفت: قادر به تیمداری در لیگ برتر فوتسال نیستیم و گزینه موجود برای ما فروش امتیاز تیم است.
قادر به تیمداری در لیگ برتر فوتسال نیستیم
قادر به تیمداری در لیگ برتر فوتسال نیستیم
به گزرش قم نیوز سید امیر آقایی اظهار داشت:  تیم فوتسال آتلیه طهران که نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است شرایط و زیرساخت‌های لازم برای حضور در سطح اول فوتسال ایران را ندارد و به همین دلیل باید به فکر فروش امتیاز این تیم باشیم.

وی افزود: تصمیم من به عنوان مالک و رسول قلی زاده به عنوان مدیر تیم مبنی بر عدم حضور در فصل آتی لیگ برتر فوتسال ایران جدی است و طی جلسه‌ای که با قلی زاده داشتیم به این نتیجه رسیدیم که قادر به تیمداری در لیگ برتر فوتسال نیستیم.

مالک امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال گفت: حدود ۲ ماه تا آغاز لیگ برتر فوتسال فرصت داریم اما نه اسپانسری وجود دارد و نه حمایتی از تیم در دستور کار است و در این شرایط، گزینه ما فروش امتیاز تیم است.

آقایی بیان داشت: اولویت فروش این امتیاز، خریداری از داخل استان قم است و ما مایل نیستیم امتیاز این تیم از قم خارج شود زیرا این تیم، چشم و چراغ فوتسال قم به حساب می‌آید اما اگر خریداری در قم نباشد، باید تیم را به مشتریان خارج استان واگذار کنیم و چاره دیگری نداریم.

وی عنوان کرد: حضور در لیگ برتر فوتسال هزینه دارد و هزینه‌های آن باید از محلی تأمین شود اما زمانی که نه ما پولی داریم، نه اسپانسری برای حمایت از تیم وجود دارد و نه از حمایت‌های استانی برخورداریم چاره‌ای جز این که تیم را واگذار کنیم برای ما باقی نمی‌ماند.
https://qomnews.ir/vdcfvvdv.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما