چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 62824
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد

رقابت 10 دووميداني‌كار قم براي قهرماني در ليگ طلايي

قم نيوز : رئيس هیأت دووميداني استان قم گفت: 10 دووميداني‌كار قم براي كسب عناوين برتر مسابقات ليگ طلايي دووميداني در مواد و رشته‌هاي مختلف به ميدان مي‌روند.
رقابت 10 دووميداني‌كار قم براي قهرماني در ليگ طلايي
رقابت 10 دووميداني‌كار قم براي قهرماني در ليگ طلايي
به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز اظهار کرد: سهمیه قم برای حضور در پیکارهای لیگ طلایی دوومیدانی افزایش پیدا کرد و خوشبختانه 10 تن از بهترین‌های این رشته در مواد و رشته‌های گوناگون برای کسب عناوین برتر با حریفان پیکار می‌کنند.

وی ادامه داد: کسب عنوان از مسابقات لیگ طلایی دوومیدانی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است زیرا در سال بزرگترین رویداد ورزشی آسیا یعنی بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی قرار داریم و همه ما به درخشش دوومیدانی‌کاران قم برای رفتن روی سکوهای برتر و رسیدن به سهمیه بازی‌های آسیایی امید داریم.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم با اشاره به دعوت ۱۰ دوومیدانی‌کار قهرمان قم برای حضور در لیگ طلایی مردان و بانوان کشور، بیان کرد: این رقابت‌ها از امروز آغاز می‌شود و ابتدا بانوان دوومیدانی‌کار و سپس مردان این رشته برای کسب عناوین برتر به میدان می‌روند.

وی افزود: در بخش مردان رضا ملک‌پور در رشته ۴۰۰ متر با مانع، محمدباقر محمدی، مهدی رضایی و علی قاسم‌بابایی در رشته ۱۰۰ متر، سیدعلی حسینی در رشته پرش بانیزه، محمدحسین اسکندری و محمدتقی مهرعلی در رشته پرتاب وزنه، علی سلامتیان و علی کشاورز در رشته ۱۱۰ متر با مانع نمایندگان قم هستند.

رضایی با بیان اینکه زهرا رضایی در رشته ۴۰۰ متر با مانع تنها نماینده قم در بخش بانوان محسوب می‌شود، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون دوومیدانی، مسابقات لیگ طلایی این رشته در بخش مردان از امروز برگزار می‌شود و بانوان از 31 اردیبهشت به میدان می‌روند.

وی با اشاره به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران از پیکارهای این دوره، در پایان اظهار کرد: این رقابت‌ها نخستین مرحله انتخابی تیم ملی دوومیدانی مردان و بانوان ایران برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی، پیکارهای قهرمانی جوانان آسیا در ژاپن و مسابقات انتخابی المپیک نوجوانان در تایلند به محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcbawb0.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما