دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 63081
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در پی جنایت دیروز عربستان در یمن؛

علمای یمن فتوای جهاد دادند

قم نيوز : علمای یمن تاکید کردند: هرکسی که در خانه نشسته، اگر توانایی حمل سلاح و مبارزه دارد و اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارد دیگر هیچ عذری ندارد و وظیفه شرعی او جهاد در راه خدا است.
علمای یمن فتوای جهاد دادند
علمای یمن فتوای جهاد دادند
به گزارش قم نیوز در پی حملات جنایتکارانه دیروز عربستان به چهار استان یمن و به خاک و خون کشیدن مسلمانان بی گناه و بی دفاع توسط هواپیماهای آل سعود، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای از تمام کسانی که توانایی حمل سلام را دارند، خواست به میدان آمده و در مبارزه با متجاوزان آل سعود مشارکت کنند.

علمای یمن تاکید کردند: در سایه استمرار جنایت های وحشیانه آل سعود علیه مردم یمن که آخرین آنها روز گذشته در چهار استان حجة، بیضاء، صعدة و تعز رخ داد، دیگر راهی باقی نمانده مگر اینکه همه کسانی که توانایی حمل سلاح دارند در جهاد فی سبیل الله مشارکت کرده و با دشمنان متجاوز بجنگند.

در این بیانیه آمده است: از این به بعد هرکسی که در خانه نشسته اگر توانایی حمل سلاح و مبارزه دارد و اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارد دیگر هیچ عذری ندارد و وظیفه شرعی او جهاد در راه خدا است.

علمای یمن تاکید کردند: پس از این همه خون به ناحق ریخته شده و این همه پیکر بی جان و قتل عام های وحشیانه توسط آل سعود، دیگر منتظر چه چیزی نشسته اید که راهی جز به دست گرفتن سلام و قیام و جهاد و مبارزه باقی نمانده است؛ چراکه صدای ما به گوش جامعه بین الملل نمی رسد و آنها کاری برای ما انجام نمی دهند و سازمان های حقوق بشر نیز اشکی برای ما نم یریزند و علمای اسلام نیز برای ما سخنی بر زبان نمی رانند و ملت های منطقه نیز به یاری ما نمی شتابند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzvn-.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما