> تقدیر مسئولین دستگاه قضا از مدیرکل و مجموعه بهزیستی استان قم | قم نیوز
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 63115
منبع : روابط عمومی

تقدیر مسئولین دستگاه قضا از مدیرکل و مجموعه بهزیستی استان قم

قم نيوز : در دیدار معاون دادگستری استان قم با مدیرکل بهزیستی استان ، از زحمات و تلاش های اداره کل بهزیستی در سال گذشته تقدیر و تشکر به عمل آمد.
تقدیر مسئولین دستگاه قضا از مدیرکل و مجموعه بهزیستی استان قم
تقدیر مسئولین دستگاه قضا از مدیرکل و مجموعه بهزیستی استان قم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین یزدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم با دکتر رضا سلیقه دیدار و گفتگو کرد.

دکتر رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد بهزیستی در سال گذشته در حوزه هایی که با دادگستری استان همکاری داشته اند از جمله طلاق و اعتیاد و...، از همیاری و مساعدت دستگاه قضا تقدیر و تشکر نمود.

وی ادامه داد: بهزیستی در زمینه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی پیش قدم بوده و اقدامات مناسبی در سال های اخیر انجام داده است.
وی افزود:بهزیستی در سال گذشته با راه اندازی سامانه تصمیم گام مهمی در پیشگیری از طلاق صورت داده است که در سنوات بعد نتایج خوب و رضایت بخش این سامانه اعلام خواهد شد.

رضا سلیقه ادامه داد: انجام مشاوره های تخصصی به زوجین متقاضی طلاق از جمله برنامه های سامانه تصمیم می باشد و نیز با راه اندازی این سامانه سعی شده که مراجعات مردمی در بحث طلاق به دادگستری کمتر شود که این مهم باعث کاهش بحث آسیب های اجتماعی نیز می شود.
حجت الاسلام والمسلمین یزدی نیز ضمن عرض خداقوت به مجموعه بهزیستی استان گفت: در سال های اخیر تعاملات بین دستگاه قضا و بهزیستی استان بسیار خوب بوده که این امر باعث روند بهتر کار در مقوله های مشترک کاری و اجتماعی می شود.

وی افزود: هرچه بتوان با بهزیستی در زمینه های مختلف اجتماعی همکاری نمود، کار به سمت تخصصی تر شدن پیش خواهد رفت.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در پایان با اعلام آمادگی کامل دستگاه قضا برای همکاری های بیشتر و بهتر با بهزیستی استان خاطر نشان کرد: اقدامات خوب بهزیستی در روند کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی موئثر خواهد بود و دادگستری نیز در این هدف بزرگ همیار و پشتیبان بهزیستی خواهد بود.

وی در پایان با اهدا لوح تقدیری از مدیرکل و مجموعه خدوم بهزیستی استان تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftydv.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما