سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 63123
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تيراندازي با كمان استان قم خبر داد

آموزش و استعداديابي تيراندازي با كمان بانوان در قم

قم نيوز : دبير هیأت تيراندازي با كمان استان قم از برگزاري دوره‌هاي آموزش و استعداديابي اين رشته ورزشي ويژه بانوان در قم خبر داد.
آموزش و استعداديابي تيراندازي با كمان بانوان در قم / كمانداران قم در انتخابي تيم ملي
آموزش و استعداديابي تيراندازي با كمان بانوان در قم / كمانداران قم در انتخابي تيم ملي
به گزارش قم نیوز احمد فتحی امروز اظهار کرد: با هدف استعدادیابی، برای برگزاری دوره‌های آموزشی تیراندازی با کمان ویژه بانوان برنامه‌ریزی شده است و این دوره‌ها یک فرصت مغتنم برای حرکت در مسیر تحول و پیشرفت تیر و کمان بانوان قم خواهد بود.

وی در ادامه به زمان و مکان برگزاری دوره‌های آموزشی اشاره و عنوان کرد: این دوره‌ها روزهای  یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 10:30 تا 12 در زمین تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم و در سایر روزها در هر دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، ضمن اینکه آموزش در مجموعه ورزشی شهید حیدریان و همچنین مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد جنب عوارضی اتوبان قم – کاشان نیز جریان دارد.

دبیر هیأت تیراندازی با کمان استان قم افزود: این هیأت در آستانه تغییر و تحول قرار دارد و با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم، هم اکنون مراحل ثبت‌نام از کاندیداهای هیأت در حال انجام است.

وی در ادامه به زمان برگزاری نخستین رقابت کشوری تیراندازی با کمان در سال 1397 اشاره و عنوان کرد: این پیکارها با عنوان مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان بزرگسالان ایران به عنوان مرحله نخست رنکینگ کشور در سال 97 روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه به انجام می‌رسد.

فتحی عنوان کرد: میزبانی این رقابت‌ها به هیأت تیراندازی با کمان استان خراسان جنوبی سپرده شده و کمانداران راهی بجنورد خواهند شد تا در مرحله نخست رنکینگ سال جاری به عنوان انتخابی تیم ملی بزرگسالان برای کسب عناوین برتر رشته‌های ریکرو و کامپوند هر دو بخش آقایان و بانوان به رقابت بپردازند، در حالی که رقابت‌های ریکرو در مسافت 70 متر روز ششم اردیبهشت و کامپوند در مسافت 50 متر روز هفتم همین ماه به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexz8p.jh8xwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما