جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۵
کد مطلب : 63242
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

راه اندازی سامانه اوقات فراغت در استان قم

قم نيوز : مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از راه اندازی سامانه اوقات فراغت در استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های مختلف قم برنامه‌های اوقات فراغت را در این سامانه بارگذاری کردند.
راه اندازی سامانه اوقات فراغت در استان قم
راه اندازی سامانه اوقات فراغت در استان قم
به گزارش قم نیوز حسن عابدی امروز با اشاره به ایجاد کمیته‌های فرهنگی در هیأت‌های ورزشی استان اظهار کرد: این کمیته‌ها در هیأت‌های ورزشی تشکیل شدند و مسؤولان این کمیته‌ها از جوانان انتخاب می‌شوند تا برنامه‌های فرهنگی با همکاری جوانان برگزار شود.

وی ادامه داد: به ظرفیت تشکل‌های جوانان اعتقاد داریم، آن‌ها با کمترین هزینه، بیشترین خروجی را در برنامه‌ها دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: سامانه اوقات فراغت را در استان قم راه اندازی کردیم و آن را ارتقا دادیم، دستگاه‌های مختلف استان، برنامه‌های اوقات فراغت را در این سامانه بارگذاری کردند و مردم می‌توانند از این برنامه‌ها مطلع شوند، برنامه‌های اوقات فراغت نباید تنها منحصر به فصل تابستان باشد.

عابدی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای زوجین متقاضی طلاق در استان قم اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه‌هایی که با دادگستری استان داشتیم، کارگاه‌های حل اختلاف را برای زوجین متقاضی طلاق در قم برگزار کردیم که این کارگاه‌ها موفق بودند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارگاه‌های مدیریت رفتار را در طول سه ماه گذشته برای بیش از 500 زوج در آستانه طلاق در استان قم برگزار کردیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgxx93.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما