> ارائه 126 مقاله به همایش بین المللی دکترین مهدویت | قم نیوز
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 63250
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر چهاردهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت خبر داد

ارائه 126 مقاله به همایش بین المللی دکترین مهدویت

قم نيوز : دبیر چهاردهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت از ارائه 126 مقاله به این دوره از همایش خبر داد و از همکاری نهادهای مشارکت کننده در برگزاری همایش بین المللی دکترین مهدویت تاکید کرد.
ارائه 126 مقاله به همایش بین المللی دکترین مهدویت
ارائه 126 مقاله به همایش بین المللی دکترین مهدویت
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود پورسید آقایی ظهر امروز در اختتامیه چهاردهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت که در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد اظهار کرد: در این همایش چهار کمیسیون برگزار شد و حدود ۱۲۶ مقاله نیز در این کمیسیون‌ها مطرح شدند و مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: برخی از مقالات این همایش در سه مجله منتشر شده است و باقی مقالات نیز منتشر و چاپ خواهد شد؛ در سال گذشته نیز مجموعه مقالات در ۵ جلد چاپ و منتشر شد.

دبیر چهاردهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی مهدویت، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، دانشگاه ادیان و مذاهب، دانشگاه مذاهب اسلامی،‌ دانشگاه امام صادق، دانشگاه امام حسین، مرکز تخصصی ائمه اطهار (ع)، دانشگاه باقرالعلوم، جامعه‌المصطفی، و جامعه‌الزهرا از جمله مراکزی بودند که در برگزاری این همایش و ارائه مقالات همکاری بسیار خوبی با ما داشتند و از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به مراکزی که در امور اجرایی همایش دکترین مهدویت همکاری داشتند گفت: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دانشگاه مذاهب، شهرداری قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، استانداری قم، سپاه پاسداران، شبکه جهانی ولایت، رادیو و معارف و صدا و سیما نیز از جمله نهاد‌ها و دستگاه‌هایی بودند که همکاری بسیار خوبی در امور اجرایی داشتند و از همه این دستگاه‌ها نیز قدردانی کنم.

حجت‌الاسلام پورسید آقایی بیان کرد: بدون تردید برگزاری این همایش بین‌المللی بدون همکاری و همیاری نهاد‌های مختلف ممکن نیست و همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این همایش تجلی وحدت است که موجب شده است یک موسسه بتواند اینچنین همایش بزرگ و بین‌المللی را برگزار کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfx0dv.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما